حمله بی‌سابقه به رییس جمهور آمریکا/ هیچکس بایدن را جدی نمی‌گیرد

کدخبر: ۵۰۹۷۱۷
اقتصادنیوز: سردبیر روزنامه واشنگتن تایمز معتقد است که جو بایدن رییس جمهور امریکا این روزها تنها نقش یک میکروفون را دارد و هیچکس او را در مقام رییس جمهور جدی نمی گیرد.
حمله بی‌سابقه به رییس جمهور آمریکا/ هیچکس بایدن را جدی نمی‌گیرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سردبیر روزنامه واشنگتن تایمز، در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا جدی گرفته نمی‌شود چرا که قدرت تصمیم گیری ندارد.

«چارلی هرت» در این خصوص گفت: او رهبر نیست، او همیشه رهبری شده است. باراک اوباما او را به عنوان معاون رئیس جمهور انتخاب کرد زیرا او پیرمردی ساده لوح از واشنگتن بود، جایی که تمام زندگی خود را در آنجا گیر کرده بود.

این روزنامه نگار معتقد است: بایدن بیشتر عمر خود را در محافل سیاسی گذراند و کاملاً فاقد ویژگی‌های رهبری است. او زمانی که سناتور بود، مانند یک میکروفون عمل می‌کرد و می‌شد او را به گفتن هر چیزی مجبور کرد و درست یا نادرست آن هیچ اهمیتی نداشت.

وی افزود: حتی وقتی اظهارات او در روزنامه‌ها خوانده می‌شود، سروصدا به پا نمی‌کند چرا که هیچکس او را جدی نمی‌گیرد. چنین فردی در سمت معاون رئیس جمهور برای باراک اوباما، رئیس سابق دولت، ایده آل بود و اوباما با انتخاب او سعی داشت جوان بودن خود را متعادل سازد.

چارلی هرت چنین نتیجه‌گیری می‌کند که: چهل و چهارمین رئیس‌جمهور ایالات متحده یعنی اوباما، هرگز تصور نمی‌کرد که بایدن جایگزین او شود و احتمالاً مطمئن بود که پس از رفتنش این اتفاق نخواهد افتاد. با این حال، اکنون این فرد نالایق (بایدن) در رأس ایالات متحده در پشت اقدامات احمقانه پنهان شده است و اختیارات ریاست جمهوری او را بسیار خطرناک می‌کند.

بایدن، که امسال ۸۰ ساله می‌شود، به مسن‌ترین رئیس‌جمهور ایالات متحده در تاریخ تبدیل شده است و منتقدان مرتباً او را به کاهش توانایی‌های ذهنی متهم می‌کنند و به اشتباهات و موارد مکرر از دست دادن رشته افکارش اشاره می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید