دنیای استکبار در هذیان‌گویی موفق است نه در عمل

خط و نشان سخنگوی سپاه برای اسرائیل /دست از پا خطا نکنید!

کدخبر: ۵۰۹۷۶۱
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب گفت: در مجالس شهدا به اسرائیل می‌گوییم که دست از پا خطا کنید آنچنان درس عبرتی خواهید گرفت که برای همیشه ۲۷ هزار کیلومتری را که اشغال کرده‌اید از دست خواهید داد.
خط و نشان سخنگوی سپاه برای اسرائیل /دست از پا خطا نکنید!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، سردار رمضان شریف عصر امروز ۳۰ تیر ۱۴۰۱ در یادواره شهدای روستای آتان ضمن تقدیر از دست اندرکاران این یادواره و برنامه‌های مشابه، بیان کرد: سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین به ویژه پس از انتصاب فرماندهی سردار آتانی، جزو سپاه‌های فعال علی‌الخصوص در عرصه فرهنگی، جهاد تبیین، سازندگی و محرومیت زدایی، انجام ماموریت‌های ذاتی سپاه، کمک‌های مومنانه، رسیدگی به خانواده محرومین، سرکشی از خانواده معزز شهدا، برگزاری یادواره شهدا در کشور است و همین برنامه‌ها سرمایه‌های ارزشمند و ذخیره‌های الهی ما برای ادامه راه شهدا هستند. 

وی گفت: مهمترین و بارزترین درخواست شهدا از ما، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و موفقیت و اقتدار روز افزون این نظام مقدس است که به ابتکار امام راحل بنیانگذاری شد و به همت و تلاش و حکمت و تدبیر رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا همچنان مانند خورشید در کره زمین می‌درخشد.  
 
سردار شریف اظهار کرد: شهدا از طریق اطاعت از ولایت فقیه از ما انتظار دفاع از نظام جمهوری اسلامی را دارند و تقریبا در همه وصیت‌نامه‌های شهدای انقلاب اسلامی مشترک است که پشتیبان ولایت فقیه باشید چراکه شهدا، راه و طریق و استراتژی را در اطاعت از ولی فقیه می‌بینند و ما در طول ۴۳ تجربه کردیم که اگر دقیق به وصیت‌نامه شهدا عمل کنیم و پشتیبان ولایت فقیه به مفهوم ایمانی آن باشیم، پیروزی از آن ماست. 
 
سخنگوی سپاه پاسداران در ادامه عنوان کرد: تدابیر ولی فقیه چیزی جز متن آیات الهی قرآن کریم، احادیث و روایات ائمه معصومین، مکتب حیات بخش پیامبر مهربانی نبوده، بنابراین راه درست و دقیق همان راهی است که از شهدا آموخته‌ایم و در محضر آن‌ها ما به‌عنوان رهروان و باقیمانده از کاروان شهدا که از اقصی نقاط این کشور با مغناطیس دقیق جاذبه ایمانی امام راحل وارد یک جهاد مقدس شدند و نه تنها در دفاع مقدس، ملت ما پیروز و سرافراز شد بلکه در مبارزه با استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیست، نظام ما موفق شد. 
 
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور مفلوک آمریکا به اسرائیل و عربستان، تصریح کرد: آمریکا تلاش کرد ملت‌های مسلمان منطقه را علیه ایران بسیج و جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان تهدید در منطقه معرفی کند، اما در مقابل، شخص رئیس جمهور آمریکا مورد تمسخر دنیا قرار گرفت. دنیایی که رویارویی جمهوری اسلامی را با آمریکا به زیبایی دیده است و توانمندی‌های جمهوری اسلامی و ناتوانی‌های آمریکایی‌ها را می‌داند. 
 
 مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به دیدار همزمان ریاست جمهوری‌های روسیه و ترکیه با رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: عبارات حکیمانه، انقلابی و دقیق مقام معظم رهبری در دیدار این ۲ مقام ارشد کشورهای روسیه و ترکیه، موجب شد که موجی از تحلیل در دنیا به راه افتد. تلاش آمریکا، منزوی جلوه دادن جمهوری اسلامی است. در جریان برجام نیز محور قدرتمندی علیه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شکل گرفت. رهبر معظم انقلاب برای اولین بار از رئیس جمهور روسیه برای اظهاراتش علیه صهیونیست‌ها قدردانی کرد.
 

دنیای استکبار در هذیان‌گویی موفق است نه در عمل

سردار شریف با اشاره به اینکه دشمنان در هذیان‌گویی موفق هستند نه در عمل، خاطرنشان کرد: این اقتدار به برکت خون شهیدان است که جمهوری اسلامی در چهل و سومین سالگرد پیروزی خود، از این اثرگذاری و سربلندی برخوردار است. فضای مجازی و امپراطوری رسانه‌ای دشمن تلاش می‌کند جمهوری اسلامی را ناموفق جلوه دهد اما انسان‌های عاقلی که روند تحولات را پیگیری می‌کنند به خوبی در جریان اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. پیام ما به شهیدان این است که هر سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد به فضل الهی این نظام توانمندتر و درختی تنومندتر می‌شود.
 
وی ضمن اشاره به اظهارات سست صهیونیست‌ها مبنی بر اینکه گزینه‌های نظامی روی میز دارند، بیان کرد: پیام ما به صهیونیست‌ها که گاهی از پریشان‌حالی اظهاراتی را بیان می‌کنند این است که بزرگتر و قدرتمندتر از شما آمریکایی‌ها، اتحاد جماهیر شوروری، شیخ نشینان حاشیه خلیج فارس بودند اما شهیدان و فرزندان این مرز و بوم با دست خالی حتی در بُعد نظامی، با اقتدار و تکیه به نیروی الهی آبروی شما را بردند. 
 
سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: صهیونیست‌ها در تلاش برای تهدید جمهوری اسلامی هستند اما در مجالس شهدا به آن‌ها می‌گوییم که دست از پا خطا کنید آنچنان درس عبرتی خواهید گرفت که برای همیشه ۲۷ هزار کیلومتری را که اشغال کرده‌اید از دست خواهید داد. ۴۳ سال تجربه مبارزه و جنگ با شما را داریم و جنگ ۳۳ روزه با لبنان نشان داد که گنبد آهنین شما کارایی ندارد و اخیرا به دلیل قدرتمند شدن ما شما به گنبد آهنین سایبری روی آوردید و پله پله در حال عقب‌نشینی هستید. گنبد آهنین یعنی شما به صورت روزمره در معرض تهدید جبهه مقاومت در حوزه سایبری هستید. 
 
بنا بر اعلام روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، سردار شریف اضافه کرد: مجموعه ناامنی‌هایی که در سرزمین‌های اشغالی وجود دارد گویای عرضه و توانمندی صهیونیست‌هاست. ما صهیونیست‌ها را بارها در جبهه‌های مختلف آزموده‌ایم. 
 
 وی با اشاره به مشکلات موجود در جامعه عنوان کرد: با تمام مشکلات موجود باید این را در نظر داشته باشیم که نگاه ما به توانمندی‌های فرزندان این مرز و بوم باشد چراکه اراده پولادین ملت ایران همچون اراده شهدا راهگشاست. لذا در این مسیر باید کارآفرینان عرصه اقتصاد تکریم شوند و مسئولان با وحدت برای معیشت مردم تلاش کنند و قطعا شهدا وقتی از ما راضی هستند که ما یک قدرت بزرگ الهام‌بخش برای دنیای اسلام باشیم. نجات سوریه، عراق، یمن و نجات فلسطین الهام بخش انقلاب اسلامی است.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید