واکنش امام جمعه کرج به پویش «من محجبه و مخالف گشت ارشادم»

کدخبر: ۵۰۹۸۱۷
اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: خط تحریف پویش «من محجبه و مخالف گشت ارشادم» مشابه قرآن بر سرنیزه کردن سپاه معاویه در جنگ صفین است.
واکنش امام جمعه کرج به پویش «من محجبه و مخالف گشت ارشادم»

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از حوزه، حسینی همدانی، در یازدهمین همایش سالانه مدیران و امناء هیئت‌های رزمندگان اسلام استان البرز با بیان اینکه خط تحریف در موضوعات روز جامعه همچون عفاف و حجاب فعال است، گفت: اخیر این خط تحریف پویشی تحت عنوان «من محجبه و مخالف گشت ارشادم» راه انداخته است. دشمن چون در برنامه‌هایی که برای ۲۱ تیرماه، روز عفاف و حجاب داشت، پیروز نشد امروز این پویش راه انداخته که مشابه قرآن بر سرنیزه کردن سپاه معاویه در جنگ صفین است.

امام جمعه کرج: پویش «من محجبه و مخالف گشت ارشادم» مشابه قرآن بر سرنیزه کردن است

حسینی همدانی در این جلسه با تأکید بر اینکه وظیفه بنده تبیین گفتمان رهبر معظم انقلاب است، بیان کرد: رهبر انقلاب توصیه‌های مهم و دقیقی را به هیئات مذهبی تأکید کردند که اگر رعایت شود، تحول عظیمی را در فضای فکری مخاطب به وجود می‌آورد.

وی در ادامه به بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان در سال ۱۴۰۰ پرداخت و عنوان کرد: حضرت آقا در این دیدار فرمودند: «هیئت یک واحد اجتماعی است، یک مجموعه‌ی اجتماعی است که بر محور مودّت اهل‌بیت شکل می‌گیرد؛ محور این اجتماع کوچک یا بزرگ، مودّت اهل‌بیت (علیهم السّلام) و هدایت به سمت اهداف اهل‌بیت است؛ حقیقتِ هیئت این است، ماهیّت هیئت یعنی این.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید