اعلام عزای عمومی در فارس

کدخبر: ۵۱۰۱۳۴
اقتصادنیوز: به دلیل جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در پی وقوع سیل در فارس، فردا یکشنبه دوم مرداد در این استان عزای عمومی اعلام شد.
اعلام عزای عمومی در فارس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، استاندار فارس در پی وقوع سیل دیروز در شهرستان‌های استهبان، داراب، فسا و نی ریز و جان باختن جمعی از هموطنان، فردا یکشنبه دوم مرداد را در فارس عزای عمومی اعلام کرد.

محمد هادی ایمانیه شنبه در پیامی ضمن هم دردی با خانواده متوفیان، جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هم استانی‌ها را موجب جریحه دار شدن قلوب مردم شهید پرور فارس دانست و این حادثه دردناک را به عموم بازماندگان تسلیت گفت.

در پیام استاندار فارس آمده است: حادثه تاسف بار جاری شدن سیل در شهرستان های استهبان، داراب، فسا و نی ریز که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هم استانی های عزیز و جریحه دار شدن قلوب مردم شهید پرور استان فارس گردید را به عموم بازماندگان این حادثه تسلیت عرض کرده و ضمن همدردی با خانواده متوفیان، بدینوسیله روز یکشنبه مورخ ۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ در سراسر استان عزای عمومی اعلام می شود.

در پی بارش شدید باران فصلی عصر روز گذشته در ارتفاعات بین نیریز و استهبان و طغیان روخانه و جاری شدن سیل در این منطقه، تاکنون ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز مفقود شده است.

استهبان در فاصله ۱۷۴ کیلومتری شیراز قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید