هشدار افشاگر خبر سیسمونی گیت به حزب اللهی ها+ فیلم

کدخبر: ۵۱۰۲۹۴
وحید اشتری با انتشار فیلمی گفت: بچه حزب اللهی‌ها مهم‌اند از این جهت که در طول زندگی بعنوان متهم شاید خیلی پای‌شان به دادسرا و دادگاه و پاسگاه و نهادهای امنیتی باز نشود و دقیقا نفهمند مردم، یا یک فعال کارگری یا یک معلم چه می‌کشند و باطن نظام دینی، ۴۳ سال بعد از انقلاب را ندیده باشند. من برایم اینها خیلی مهم‌اند.
هشدار افشاگر خبر سیسمونی گیت به حزب اللهی ها+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، وحید اشتری، فعال سیاسی اصولگرا و از نیروهای فعال تشکل عدالت‌خواهان بعد از انتشار خبر شکایت و تشکیل دادگاه خود، متن حکمش را با توصیه‌هایی به «حزب‌الهی‌ها» منتشر کرد. 

او با به اشتراک ذاشتن نکاتی در شبکه‌های اجتماعی خود، بچه حزب‌اللهی‌ها را خطاب قرار داد و نوشت: «بچه حزب اللهی‌ها مهم‌اند ازینجهت که در طول زندگی بعنوان متهم شاید خیلی پای‌شان به دادسرا و دادگاه و پاسگاه و نهادهای امنیتی باز نشود و دقیقا نفهمند مردم، یا یک فعال کارگری یا یک معلم چه می‌کشند و باطن نظام دینی، ۴۳ سال بعد از انقلاب را ندیده باشند.» مشروح نوشته‌‌ها، فیلم و متن حکم او را در ادامه ببینید و بخوانید:

‌۱.  امروز حکم دادگاه را کامل منتشر می‌کنم تا وکلا، کارشناسان حقوقی، اساتید دانشگاه، فعالان رسانه‌ و کاربران فضای مجازی بخوانند و نظر بدهند. پیش از انتشار این ویدئو را ضبط کردم که یک دعوت ویژه بکنم از بچه حزب اللهی ها که بعنوان مخاطب خاص با دقت بیشتری وقت بگذارند و حکم را بخوانند.

‌۲.  

۳- می‌دانم که بعد از خواندن این حکم ممکن است اصلا نفهمید اتهام چیست و جرم چه بوده است؟ این اصلا حکم نیست و یک سرمقاله سیاسی است. ولی اگر مثلا دغدغه‌مندید که با افزایش ون ظاهر نظام را دینی‌تر کنید خوبست ببینید دین در باطن نظام و در دستگاه قضا و نهادهای امنیتی چقدر ساری و جاری است.

‌۴.  من به بچه حزب اللهی‌هایی که هنوز پاکباخته‌اند و کاسب نشده‌اند و صرفا بخاطر تعلقات‌ از همه چیز دفاع می‌کنند خیلی امیدوارم. فکر می‌کنم شماها اگر خیلی دقیق بفهمید بزرگواران زیر این لحافی که به اسم اسلام و مقدسات و شهدا روی خودشان کشیده‌اند چه‌ها که نمی‌کنند وضعیت اینطور نمی‌ماند.

‌۵.  در پایان مجددا دعوت می‌کنم از کارشناسان حقوقی، وکلا و فعالان رسانه که وقت بگذارند این بیانیه سیاسی و ادبیات و استنادات و الفاظ اش را تحلیل کنند. مجسمه سخنرانی‌های مقامات کشور در رابطه با حمایت از افشاگری فساد، سوت زنی و امثالهم الآن لخت و عور در برابر دیدگان مان است.

حکم وحید اشتری 1

حکم وحید اشتری 2

حکم وحید اشتری 3

حکم وحید اشتری 4

 
انقلاب جرم دادسرا دین معلم
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید