مسئولان اجرایی کشور از نمایندگان چه تذکرهایی گرفتند؟

کدخبر: ۵۱۰۳۲۵
سارا فلاحی نماینده ایلام به رئیس جمهور درباره ضرورت رسیدگی به اهمال و سهل انگاری سازمان برنامه و بودجه در پرداخت به موقع بودجه وزارتخانه های مختلف تذکر داد.
مسئولان اجرایی کشور از نمایندگان چه تذکرهایی گرفتند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولین اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت رسیدگی به کشاورزان خسارت دیده از سرمازدگی و خشکسالی در شهرستان های سیرجان و بردسیر.

محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به وزیر نفت: ضرورت بازنگری در کاهش سهمیه سوخت وانت بارها.

سارا فلاحی نماینده ایلام به رئیس جمهور: ضرورت رسیدگی به اهمال و سهل انگاری سازمان برنامه و بودجه در پرداخت به موقع بودجه وزارتخانه های مختلف.

سیدالبرز حسینی نماینده خدابنده به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات گندم کاران، به رئیس جمهور و وزیر علوم مبنی بر لزوم رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در آزمون علوم تجربی کنکور سراسری سال ۱۴۰۱.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور: ضرورت ایجاد درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در شمال غرب اصفهان، به رئیس جمهور مبنی بر ضرورت اجرای قانون مصوب مجلس در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران توسط بنیاد مستضعفان و شرکت های زیرمجموعه، به رئیس جمهور مبنی بر لزوم رسیدگی به گلایه بازنشستگان از نحوه خدمت رسانی بیمه آتیه سازان حافظ.

محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به وزیر نیرو: ضرورت تشویق و ترغیب مردم جهت افزایش ظرفیت استخراج انرژی های خورشیدی در منازل، به وزیر کشور مبنی بر لزوم اصلاح رویه غلط و غیر قانونی شهرداری ها در گرفتن هزینه از متقاضیان انشعابات آب و گاز جهت تامین معابر عمومی، به وزیر فرهنگ مبنی بر لزوم برخورد با نام گذاری ناشایست کتاب مال ترجمه ارشاد نیکخواه و جمع آوری کتاب از محل های عرضه، به وزیر علوم مبنی بر ضرورت کاهش زمان و مراحل طولانی و غیر ضروری اعضای هیات علمی دانشگاه، به وزیر صمت مبنی بر لزوم برخورد با ابطال گارانتی خودرو توسط خودروسازان به بهانه های مختلف.

سارا فلاحی نماینده ایلام به رئیس جمهور: لزوم چاره اندیشی برای جلوگیری از فرار نخبگان از کشور.

جلال محمودزاده نماینده مهاباد به رئیس جمهور و وزرای فرهنگ و کشور: ضرورت رفع موانع اجرای مراسمات ملی- مذهبی و فرهنگی مناطق اهل سنت و کردنشین کشور توسط دولت سیزدهم.

احسان ارکانی نماینده نیشابور به رئیس جمهور و وزیر کشور: ضرورت ارائه راه حل فوری برای رفع مشکل ناتوانی شهرداری های کوچک شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر در پرداخت حقوق پرسنل.

غلامعلی کوهساری نماینده رامیان به وزرای جهاد کشاورزی و کشور: لزوم تامین آرد نانوایی ها به میزان نیاز مردم و ضرورت رسیدگی به قیمت بالای نان در استان گلستان نسبت به سایر نقاط کشور.

امیرحسینی بانکی پور فرد نماینده اصفهان به وزیر کشور: لزوم انجام تعهدات قانونی دولت نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، به وزیر نیرو مبنی بر لزوم حل مشکل افت و قطعی آب شرب شهروندان اصفهانی.

حسین خسروی نماینده بیرجند به وزیر نفت: ضرورت تعویض مخازن فرسوده گاز تاکسی ها، به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم تسریع در خرید دام زنده مولد حذفی دامداران، به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر ضرورت مدیریت روان آب ها در استان خراسان جنوبی.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به رئیس جمهور و وزیر بهداشت: لزوم نظارت دقیق بر زنجیره تامین شبکه تولید و توزیع اقلام دارویی و جلوگیری از کمبود و گرانی داروهای پر مصرف داخلی و وارداتی مورد نیاز بیماران، به وزیر کشور مبنی بر لزوم جلوگیری از ورود مهاجرین در مرزها و ساماندهی توزیع جمعیتی آنها در مناطق مختلف.

روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت رسیدگی به افزایش ۵۰۳۴ هکتاری زیر کشت آبی در حوزه آبریز دریاچه ارومیه، به وزیر نیرو مبنی بر لزوم تسریع در اتمام طرح انتقال آب زاب به دریاچه ارومیه.

مهدی عسگری نماینده کرج به وزیر کشور: لزوم صدور دستور فوری به شهرداری ها برای ساماندهی و جمع آوری سگ های ولگرد از سطح شهرها و روستاهای کشور، به وزیر راه مبنی بر لزوم توجه جدی به رفع نقص هواپیماهای مسافربری.

حبیب الله دهمرده نماینده زابل به رئیس جمهور: لزوم انجام تمهیدات لازم در خصوص پرداخت خسارت نکشت به کشاورزان سیستان و بخشودگی اصل و سود وام و معافیت مالیاتی ناشی از فاجعه خشکسالی، به وزیر کشور مبنی بر ضرورت انجام اقدامات لازم در جهت استفاده از ظرفیت مرز سیستان از قبیل بازارچه های مرزی و منطقه آزاد.

علیرضا ورناصری نماینده مسجد سلیمان به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت تسریع در اجرای کامل فاز ۲ طرح موسوم به ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری، به وزیر ارتباطات مبنی بر لزوم تسریع در اجرایی شدن مطالبات زیرساختی ارتباطی تلفن همراه در بخش هایی از حوزه انتخابیه، به وزیر ارتباطات مبنی بر ضرورت تسریع در توسعه زیرساخت های مرتبط با آموزش الکترونیک در مناطق کمتر برخوردار استان خوزستان، به وزیر ارتباطات مبنی بر ضرورت تسریع در رسیدگی به مشکلات پرسنل دفاتر خدمات ارتباطی مناطق محروم مرزی، به وزیر بهداشت مبنی بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم جهت تامین نیازمندی های بهداشتی و درمانی به خصوص دندانپزشکی در مناطق کم برخوردار.

سیدمحمدرضا میر تاج الدینی نماینده تبریز به وزرای جهاد کشاورزی، نیرو و کشور: لزوم تسریع در تکمیل طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه و توجه به شرایط حاد این دریاچه و پیشرفت ۹۸ درصدی عملیات انتقال آب.

موسی احمدی نماینده عسلویه به وزیر بهداشت: لزوم تامین پزشک، امکانات و تجهیزات پزشکی و توزیع دارو در بیمارستان ها و خانه های بهداشت روستایی حوزه انتخابیه شهرستان های حوزه انتخابیه، به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر ضرورت ساماندهی و تعیین تکلیف اسکله های صیادی توسط سازمان شیلات در حوزه انتخابیه.  

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر کشور: لزوم تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون سال ۱۳۹۹، به وزیر ارتباطات مبنی بر ضرورت حل مشکل زیرساخت تلفن ثابت و همراه در روستاها، به وزیر ورزش مبنی بر لزوم رعایت عدالت در کمک به هیات های ورزشی.

علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت لغو محدودیت صادرات هندوانه.

معین الدین سعیدی نماینده چابهار به وزیر راه: ضرورت اجرای باهوکلات در شهرستان دشتیاری.

سیدعلی موسوی نماینده ملکان به وزیر فرهنگ: لزوم پاسخگویی در خصوص عدم تحقق برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ و نداشتن برنامه و استراتژی در خصوص تهاجم فرهنگی.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید