شماره روبرت لواندوفسکی در بارسلونا چند است؟

کدخبر: ۵۱۰۳۵۵
با رسمی شدن انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا، حالا در مورد شماره پیراهن این بازیکن گمانه‌زنی‌‎هایی مطرح شده است.
شماره روبرت لواندوفسکی در بارسلونا چند است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرورزشی ستاره لهستانی شماره مورد علاقه و همیشگی خود را می‌خواهد اما ممکن است به این شماره نرسد.

بارسلونا بالاخره به هدف بزرگ خود در نقل و انتقالات رسید و روبرت لواندوفسکی را جذب کرد. دو باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا، به توافق نهایی بر سر انتقال ستاره لهستانی به نیوکمپ دست یافتند و این ستاره گلزن به صورت رسمی به جمع آبی‌اناری‌ها پیوست.

با رسمی شدن انتقال لوا به بارسا، حالا در مورد شماره پیراهن این بازیکن گمانه‌زنی‌‎هایی مطرح شده است. از آنجایی که لواندوفسکی در تیم ملی لهستان و باشگاه بایرن مونیخ شماره ۹ را برتن می‌کرد، این احتمال وجود دارد که او در بارسا نیز خواستار پوشیدن این پیراهن شود. با این حال شماره ۹ بارسا در حال حاضر متعلق به ممفیس دپای است و اگر این مهاجم هلندی بارسلونا را ترک نکند، بعید است که لوا به شماره دلخواه خود برسد. البته دپای در فهرست خروج بارسا قرار دارد و باشگاه به پیشنهادهایی که در مورد او برسد پاسخ مثبت خواهد داد.

شماره ۱۱ پس از خروج آداما ترائوره خالی است و شاید برای لواندوفسکی جذاب باشد که در تیم جدید شماره جدید بپوشد. همچنین شماره ۱۷ پس از خروج لوک دی‌یونگ از باشگاه خالی است و اگر لوا بخواهد، می‌تواند این شماره را داشته باشد.

با این حال تا پایان نقل و انتقالات شماره‌های دیگری نیز خالی خواهد شد چون فهرست بازیکنان مازاد بارسا طولانی است و ستاره‌های زیادی در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید