+18/ تصاویری وحشتناک از رفتار‌های خشن در یک مرکز توانبخشی+ فیلم

کدخبر: ۵۱۰۵۵۶
تصاویری وحشتناک از رفتارهای خشن با بیماران یک مرکز توانبخشی در اهواز مشاهده می کنید.
+18/ تصاویری وحشتناک از رفتار‌های خشن در یک مرکز توانبخشی+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران، بررسی‌های سازمان بهزیستی کشور در خصوص نحوه نگهداری از مددجویان توانبخشی احسان اهواز از صبح امروز آغاز شده است.

براساس این ویدیو که مربوط به مرکز توانبخشی احسان در شهر اهواز است، یک فرد دارای معلولیت ذهنی توسط دو نفر از خدمه و پرسنل آن آسایشگاه مورد خشونت فیزیکی قرار می‌گیرد و فریاد و ناله‌های او نیز سبب نمی‌شود تا کسی به وی کمک کند.

در ادامه این کلیپ، فردی مشاهده می‌شود که دچار تشنج شده است، اما هیچ یک از پرستاران یا مددکاران آن مجموعه به یاری او نمی‌آیند و وضعیت ناپایداری را سپری می‌کند. همچنین در گوشه دیگری از سالن، یکی دیگر از مددجویان دیده می‌شود که در شرایطی غیر بهداشتی و بدون کمک پرستار مشغول صرف غذا است.

این روز‌ها اهواز به عنوان گرم‌ترین نقطه جهان معرفی شده است، اما این کلیپ نشان می‌دهد در اتاق استراحت مددجویان که حدودا ۱۰ تخت دارد، تنها یک پنکه برای سرمایش محیط روشن است و معلولان وضعیت اسف باری دارند.

مرکز توانبخشی احسان براساس داده‌های اطلاعاتی معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی خوزستان، ویژه آقایان معلول ذهنی بالای ۱۵ سال است و از زمان انتشار تصاویر و کلیپ یاد شده، تاکنون هیچ یک از مسئولان بهزیستی خوزستان و اهواز اظهار نظری نکرده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید