تخریب مرکز نگهداری سگ‌های ولگرد توسط افرادناشناس

کدخبر: ۵۱۰۶۰۹
اقتصادنیوز: افراد ناشناسی که خود را حامی حیوانات معرفی کرده‌اند، یک مرکز نگهداری سگ‌های ولگرد در تربت‌حیدریه را به شدت تخریب کردند.
تخریب مرکز نگهداری سگ‌های ولگرد توسط افرادناشناس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دیوار مرکز نگهداری سگ‌های ولگرد تربت‌حیدریه شب گذشته توسط گروهی ناشناس که خود را دوستدار حیوانات معرفی کرده‌اند، تخریب و از صبح امروز دوشنبه سگ‌های زیادی در گروههای پنج تا ۱۰ قلاده‌ای در خیابان‌های این شهر رها شدند.

رییس کمیسیون خدمات شهری حمل و نقل و محیط زیست شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این اقدام غیر انسانی برای سومین بار است که اتفاق افتاده و متاسفانه این بار شدت تخریب بیش از نوبت‌های گذشته بوده است که این موضوع از طریق مراجع  قضایی پیگیری خواهد شد.
سیدجمال یوسف‌زاده افزود: این اقدام افراد مغرض بیشترین صدمه را به شهروندان وارد می کند، چراکه ضمن حرکت سگ‌های ولگرد به مناطق مسکونی شهر، مشکلات بهداشتی زیادی برای شهروندان و کودکان به وجود خواهد آورد.
وی گفت: متاسفانه سگ‌های رها شده حدود ۳۷۰ قلاده بوده‌اند که امروز به صورت گله‌ای به سمت شهر حرکت ‌کردند، اما با توجه به اینکه این مرکز از اسفند پارسال ایجاد و محل خوبی از حیث تامین غذا برای سگ‌های ولگرد بود، لذا شاهد هستیم تعدادی از این سگها بعد از گشت‌زنی دوباره به این مرکز مراجعه کرده‌اند.
یوسف‌زاده تصریح کرد: با همکاری دامپزشکی و شهرداری در حال تجهیز سوله، ساخت اتاق جراحی، ساخت اتاق ایزوله، قسمت قرنطینه برای سگ‌های تازه وارد و همچنین سوله نگهداری مجزا برای سگ‌های نر از ماده هستیم.
در آیین افتتاح مرکز مزبور شمار سگ‌های ولگرد در تربت‌حیدریه بیش از هزار قلاده عنوان شده است.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید