وزیر ارتباطات عذرخواهی کرد

کدخبر: ۵۱۰۸۵۹
صبح روز گذشته، اینترنت در برخی نقاط تهران دچار اختلال شده بود و کاربران در شبکه‌های اجتماعی نیز به این نکته اشاره کرده‌اند.
وزیر ارتباطات عذرخواهی کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌دلیل اختلال در ارتباطات اینترنتی روز گذشته از مردم عذرخواهی کرد.

 صبح روز گذشته، اینترنت در برخی نقاط تهران دچار اختلال شده بود و کاربران در شبکه‌های اجتماعی نیز به این نکته اشاره کرده‌اند. در این راستا شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد این اتفاق بر اثر فرسودگی خطوط و تجهیزات انتقال برق، در شبکه اینترنتی رخ داده است.

در این راستا عیسی زارع‌پور -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در اینستاگرام نوشت: پیش از ظهر روز گذشته به دلیل قدیمی بودن و فرسودگی کابل‌های برق داخلی مرکز مخابراتی انقلاب، ارتباطات اینترنتیِ تعدادی از مشترکین اینترنت ثابت در شهر تهران دچار اختلال و در برخی نقاط قطع شد که با تلاش همکارانم در شرکت ارتباطات زیرساخت و همراهی شرکت توانیر تا قبل از ظهر همان دیروز، این مشکل حل شد و تمامی ارتباطات به حالت پایدار درآمد.

امروز به شرکت ارتباطات زیرساخت، حراست و بازرسی وزارتخانه ماموریت دادم که به‌سرعت دلایل بروز این حادثه را بررسی کرده و ضمن شناسایی و برخورد با مقصرین احتمالی از گذشته تا به حال، تمهیدات لازم را برای عدم بروز حوادث مشابه در این مرکز و سایر مراکز اصلی ارتباطات کشور به عمل آورند.

من بر خود لازم می‌دانم که از هموطنان عزیز و کسب‌وکارهایی که در مدت این حادثه، دچار مشکل شده‌اند عذرخواهی کنم. همکارانم در بخش‌های مختلف وزارتخانه به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا سرعت، کیفیت و امنیت شبکه ارتباطی کشور را روز به روز افزایش دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید