حضور سردار اشتری در منطقه سیل زده امام‌زاده داوود

کدخبر: ۵۱۱۳۱۵
فرمانده فراجا اعلام کرد که پلیس امنیت مناطق سیل زده امام‌زاده داوود (ع) را به طور کامل تامین کرده است.
حضور سردار اشتری در منطقه سیل زده امام‌زاده داوود
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور به همراه سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از مناطق سیل زده امام زاده داوود (ع)  بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید گفت: به فرماندهان یگان‌های تخصصی پلیس ابلاغ کردم تا تدابیر لازم برای بسیج تمامی امکانات جهت امداد رسانی به سیل زدگان را اتخاذ کنند. پلیس از همان دقایق نخست وقوع حادثه در محل حضور داشته و نسبت به تامین نظم و امنیت و همچنین امدادرسانی به مردم اقدام کرده است.

اشتری با بیان اینکه پلیس با تمام قوا از اموال سیل زدگان محافظت کرده و در کنار آنها خواهد بود، تصریح کرد: امنیت در مناطق سیل زده برقرار است و مردم عزیز به هیچ عنوان نگرانی بابت اموال خود در این مناطق نداشته باشند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه پلیس در تمام شرایط در کنار مردم است، گفت: تا هرزمانی که لازم باشد ماموران پلیس دراین مناطق حضور خواهند داشت.

اشتری درباره تمهیدات ترافیکی در این مناطق نیز اظهارکرد: تمهیدات ترافیکی لازم در این خصوص اتخاذ شده است و مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حضور دارند. همچنین عوامل یگان‌های ویژه و مأموران پلیس پایتخت نیز در محل حضور دارند و نسبت به تأمین امنیت اقدام خواهند کرد.

امروز سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ، سردارحسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا، سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور فراجا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ و ... نیز در محل سیل امام‌زاده داوود حضور داشتند.

بازدید فرمانده فراجا از مناطق سیل زده امام زاده داوود/تامین کامل امنیت مناطق حادثه دیده

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید