۱۹ استان کشور در خطر سیل/ نیروهای امدادی با قطار به کمک مردم رفتند

کدخبر: ۵۱۱۳۶۹
​اقتصادنیوز: کولیوند گفت:سیل در مناطقی از فیروزکوه و دماوند خسارت جدی وارد کرده و به علت مسدود بودن مسیر جاده‌ای، عملیات امداد و نجات به وسیله بالگرد در حال انجام است و از مسیر ریلی به وسیله قطار توانستیم اقلام امدادی به این مناطق برسانیم.
 ۱۹ استان کشور در خطر سیل/ نیروهای امدادی با قطار به کمک مردم رفتند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در منطقه امامزاده داوود هشت پیکر تحویل پزشکی قانونی شده است و عملیات جست و جو و نجات برای پیدا کردن مفقودین اعلام شده ادامه دارد.

 

 

وی ادامه داد:سیل در مناطقی از فیروزکوه و دماوند خسارت جدی وارد کرده و به علت مسدود بودن مسیر جاده‌ای، عملیات امداد و نجات به وسیله بالگرد در حال انجام است و از مسیر ریلی به وسیله قطار توانستیم اقلام امدادی به این مناطق برسانیم.

کولیوند گفت:عملیان امداد و نجات در مناطق سیل زده با تمام توان در حال انجام است همچنان از هموطنان درخواست میکنیم به هشدار‌های هواشناسی توجه کنند و از حضور در مکان‌های خطرناک خودداری کنند

رئیس جمعیت هلال احمر در پایان گفت: استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، یزد، مرکزی، قزوین، قم، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، زنجان، گلستان، مازندران و گیلان استان‌های مشمول هشدار‌های هواشناسی هستند که ضرورت دارد برای پیشگیری از حوادث مردم مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید