دستور ویژه وزیر بهداشت به اورژانس‌ها و مراکز درمانی

کدخبر: ۵۱۱۴۵۳
اقتصادنیوز: با توجه به احتمال سرازیر شدن سدها و آب‌بندها، وزیر بهداشت سازمان اورژانس و رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را ملزم کرد تا ضمن آمادگی کامل، تدابیر لازم برای رسیدگی فوری به سیل زدگان را اتخاذ کنند.
دستور ویژه وزیر بهداشت به اورژانس‌ها و مراکز درمانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از وبدا، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت به رییس سازمان اورژانس و روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور دستور داد تمام امکانات خود را برای رسیدگی بهنگام و مؤثر به مصدومان احتمالی سیل بسیج کنند.

وی تاکید کرد: ضروری است اورژانس پیش بیمارستانی، مراکز درمانی و کادر تخصصی درمان برای ارائه خدمات سریع و کیفی به مصدومان در آمادگی کامل به سر برده، سرعت بخشی به اقدامات تشخیصی  و رسیدگی‌های درمانی  آسیب دیدگان سیل  را در دستور کار قرار دهند.  

وزیر بهداشت همچنین سازمان اورژانس کشور  و دانشگاه های علوم پزشکی را موظف کرد تا گزارش بر خط اقدامات و تدابیر صورت گرفته در زمینه های مذکور را به وی اعلام نمایند.

به گزارش ایرنا، ۱۸ استان کشور درگیر سیل شده است و طبق پیش بینی هواشناسی هموطنان تا دهم مردادماه باید از قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها و نقاط کوهستانی خودداری کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید