احتمال بارش شدید باران تا چند ساعت آینده

حرکت ۲ جریان بارشی به سمت تهران

کدخبر: ۵۱۱۴۵۶
اقتصادنیوز: رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از حرکت دو جریان بارشی به سمت تهران خبرداد.
حرکت ۲ جریان بارشی به سمت تهران

به گزارش اقتصادنیوز پدرام قودجانی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی درمورد بارندگی در تهران گفت: برابر آخرین اطلاع کسب شده از اداره کل هواشناسی استان تهران در حوالی ساعت ۱۹ عصر روز جمعه، هفتم مردادماه، دو پدیده هم رفتی از سمت استان‌های زنجان، قزوین و مرکزی در حال حرکت به سمت شهر تهران است که به دنبال این پدیده احتمال بارش حداکثر ده میلی متری در شهر تهران و به ویژه نقاط جنوبی این شهر طی سه ساعت آتی متصور است.

وی با بیان اینکه احتمالا این بارش به شکل رگبار و شدید باشد، گفت: بارش حجم زیادی از باران در مدت زمانی کم می‌تواند منجر به جاری شدن سیلاب، آبگرفتگی معابر و ... شود، از این رو به شهروندان توصیه می‌کنم که تا حد امکان از انجام تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

قودجانی افزود: همچنین توصیه می‌شود که شهروندان از حضور در ارتفاعات تهران و همچنین مجاورت مسیل‌ها و رودها خودداری کنند.

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین از آماده‌باش این سازمان تا روز دوشنبه خبرداد و گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی و ... را به منظور مقابله با هرگونه حوادث احتمالی مرتبط با مداخلات جوی به حالت آماده باش درآورده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید