نمایی از محسن تنابنده در جنگ جهانی سوم+عکس

کدخبر: ۵۱۱۵۷۵
اقتصادنیوز: ازپوستر فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» همزمان با حضور این فیلم در فستیوال ونیز رونمایی شد.
نمایی از محسن تنابنده در جنگ جهانی سوم+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، با اعلام رسمی سایت فستیوال ونیز، فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» ساخته جدید هومن سیدی در بخش رقابتی افق‌ها (اوریزانته) هفتاد و نهمین دوره از فستیوال ونیز رونمایی خواهد شد. «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی هومن سیدی در شمال کشور فیلمبرداری شده است.

همچنین در اکوایران ببینید : فرجام اقتصادی حمایت سیاسی روسیه

این فیلم‌سینمایی با سرمایه‌گذاری نماوا و نماآگهی تولید شده و درواقع این اولین‌بار است که یک پلتفرم پخش آنلاین به ساخت یک پروژه سینمایی ورود کرده است. عرضه و پخش بین‌المللی «جنگ جهانی سوم» به عهده محمد اطبایی است.

محسن تنابنده، ندا جبرائیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، مرتضی خانجانی،لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی از جمله بازیگرانی هستند که در «جنگ جهانی سوم» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از نویسندگان: هومن سیدی، آرین وزیر دفتری، آزاد جعفریان. مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر. مجری طرح: محمدحسن شانه‌ساززاده. طراح صحنه: محسن نصراللهی. طراح لباس: الهام معین. طراحی صدا: علیرضا علویان. صدابردار: مهران ملکوتی. مدیر تولید: فواد بوربور. گریم: مهدی صیاد. موسیقی: بامداد افشار. جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناصر فصیح. سرپرست گروه کارگردانی: حسین خضوعی. عکس: امید صالحی. 

به گفته آلبرتو باربرا، مدیر جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز، این فیلم یک شگفتی است و تماشاگر از تماشای آن شگفت‌زده خواهد شد!

 

عکسی متفاوت از محسن تنابنده در جنگ جهانی سوم

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید