شکستن سد گوهرکوه خاش؛ شایعه یا واقعیت؟

کدخبر: ۵۱۱۶۹۷
موضوع شکسته شدن سد گوهرکوه خاش از سوی سرپرست فرمانداری شهرستان تفتان تکذیب شد.
شکستن سد گوهرکوه خاش؛ شایعه یا واقعیت؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو جمشید هاشم زهی، سرپرست فرمانداری شهرستان تفتان، موضوع شکستن سد گوهر کوه را تکذیب کرده است. او گفته که بارندگی‌های اخیر خساراتی به بخش‌های زیرساخت و کشاورزی وارد کرده، اما خوشبختانه سد گوهر کوه نشکسته است.

سیلاب قطعه‌های بزرگ سنگ را از دره پایین می‌آید و از نیم دایره پل قدیمی عبور می‌کند. چند نفر با لباس محلی مردم سیستان و بلوچستان ایستاده اند و این صحنه هولناک را می‌نگرند. فیلمبردار که افزایش حجم سیلاب را می‌بیند دوربین را بر می‌گرداند و از صحنه دور می‌شود.

ویدیوی این اتفاق از دو گذشته میان کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود و ترس عمومی را به دنبال داشته است. در این میان برخی رسانه‌ها و کاربران نیز مدعی اند این صحنه‌ها مربوط به شکستن سد گوهر کوه خاش است که ۷۲ ساعت قبل رخ داده است.

اما جمشید هاشم زهی، سرپرست فرمانداری شهرستان تفتان در گفتگو با رسانه‌ها این موضوع را تکذیب کرده است.

علاوه بر این اگر به دقت به ویدیو نگاه کنیم، می‌بینیم که برخی افراد محلی با پوشش منطقه، اسحله کلاشینکف در دست دارند. همین نکته احتمال اینکه ویدیو مربوط به حوادث سیلاب در ایران نباشد را افزایش می‌دهد. اما با این حال هنوز هیچ مرجع رسمی اعلام نکرده است که ویدیو مربوط به چه منطقه‌ و چه کشوری است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید