جنجال دوباره امیر تتلو و سحر قریشی!+عکس

کدخبر: ۵۱۱۸۳۵
​اقتصادنیوز: امیر تتلو خواننده پاپ ایرانی برای چندمین بار حرف های توهین آمیزی به سحر قریشی زد.
جنجال دوباره امیر تتلو و سحر قریشی!+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از وقت صبح، امیر تتلو در اینستاگرامش استوری را به اشتراک گذاشت و متنی را که سرشار از توهین بود نسبت به سحر قریشی منتشر کرد.

تتلو "سحر قریشی" را با خاک یکسان کرد/ عکس

امیر تتلو درباره این ماجرا و چگونه رفتن سحر قریشی اینطور نوشت:

دوستان خانم قریشی اصرار داشتن برن. منم با دوتا از هوادارا فرستادم. گفتم هرجا میرن ببرن سالم تحویلشون بدن. دوبی ایران هرجا…پول هم گذاشتم پیششون باشه و رفتن !!

حالا ایشون میگه من خودم تنها میخوام برم دوبی و ما به زور نمیتونیم واسه ایشون همراه بذاریم. پس به هوادارا میگم همونجوری که میخواد بذارن تنها سفر کنه! دیگه هر چیشون شد پای خودشون.

من هزار بار گفتم هرجا میری برو ولی بذار برسوننت سالم برسی وقتی خودش نمیخواد که نمیتونیم به زور باهاش بریم. اینه که ایشون خونه ی مارو ترک کردن صبح و الانم میگن میخوان اون دوتا هواداری که گذاشتیم بادیگارد رو به خواسته ی خودشون ترک کنن از اینجا به بعد من دیگه مسئولیتی از ایشون به عهده نمیگیرم.

هر مشکلی براشون پیش اومد خودشون میدونن و خانواده شون. من چرا نگران باشم اینهمه وقتی خودشون دوست دارن و اصرار دارن تنها باشن !! حتى جایی میخوان برن که دوست ندارن ما بدونیم.

پس بنده دیگه هیچ مسئولیتی راجع به ایشون ندارم. دوربینای دم در هم هست که ایشون صحیح و سالم با دوتا بادیگارد از شهرک من خارج شدن.

دیگه بقیه ش به من ربطی نداره خودش بادیگاردارو نمیخواد و میخواد تنها بره.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید