اطلاعیه اتاق اصناف در پی شیوع موج هفتم کرونا

کدخبر: ۵۱۲۳۷۹
اقتصادنیوز: در پی شیوع موج هفتم کرونا، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از خانواده بزرگ اصناف کشور خواست تا با افزایش مسوولیت‌پذیری اجتماعی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس در جامعه و حافظ جان و مال خود و خانواده و همشهریان عزیز گردند.
اطلاعیه اتاق اصناف در پی شیوع موج هفتم کرونا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگارن جوان، اتاق اصناف ایران پیرو شیوع موج هفتم کرونا به کشور و سرایت‌پذیری بسیار بالای آن و لزوم رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی اطلاعیه ای منتشر کرد.

با توجه به افزایش قابل‌توجه آمار رسمی مبتلایان به سویه جدید کرونا و متأسفانه افزایش مرگ‌ومیرها، بر اساس پیش‌بینی وزارت بهداشت می‌توان کشور را در آغاز درگیری موج هفتم این ویروس دانست. 

 بدون تردید تنها راه برون‌رفت از شرایط فعلی تمرکز دوباره بر رعایت دستورالعمل‌ها و رویه‌های صادره ستاد ملی مبارزه با کرونا است و حفظ سلامت عموم مردم و خانواده بزرگ اصناف در گرو اجرای بهینه این دستورالعمل‌ها و برخوردهای قانونی با متخلفان خواهد بود؛ بنابراین لازم است ضمن تأکید بر دریافت دوز سوم و در موارد لزوم دوز یادآور واکسن کرونا، استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی نیز در دستور کار تمامی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی قرار  گیرد.

میزان رعایت پروتکل‌ها در میان مردم و کسب‌وکارها هم‌اکنون به پایین‌ترین حد خود رسیده و با مقداری همراهی در این برهه زمانی حساس می‌توان کمک نمود تا دولت مجبور به اعمال محدودیت‌های دوباره برای فعالان صنفی نشود که قطعاً موجب ضرر و زیان مضاعف در کسب‌وکارها خواهد گردید.

اتاق اصناف ایران از خانواده بزرگ اصناف کشور انتظار دارد تا با افزایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس در جامعه و حافظ جان و مال خود و خانواده و همشهریان عزیز گردند.

بدیهی است اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی نیز با تشدید بازرسی، نظارت و برخورد قاطع و پلمب واحدهای اندک خاطی، موجب ضمانت در اجرای بیش‌ازپیش رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهند بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید