مرگ یکی از اعضای بی تی اس حین اجرای کنسرت صحت دارد؟ + عکس

کدخبر: ۵۱۲۳۸۳
در روزهای گذشته برخی مدعی مرگ یکی از اعضای گروه بی تی اس حین اجرای کنسرت شده اند این در حالی است که بررسی ها نشانه می دهد این حادثه مربوط به کنسرت گروه بی تی اس نیست و چهار روز قبل در هنگ کنگ رخ داده است.
مرگ یکی از اعضای بی تی اس حین اجرای کنسرت صحت دارد؟ + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو کاربران و برخی رسانه‌ها اخیرا ویدیویی را منتشر کردند، که نشان می‌دهد در حین برگزاری کنسرت یک صفحه غول پیکر به شکلی هولناک روی یکی از اعضای گروه موسیقی سقوط می‌کند. آن‌ها مدعیی شده اند که این کنسرت اعضای گروه بی تی اس و در جریان این حادثه یکی از اعضا فوت شده است.

اما بررسی ها نشان می‌دهد که این حادثه مربوط به کنسرت گروه کی پاپ کره‌ای بی تی اس نیست و چهار روز قبل در هنگ کنگ رخ داده است. در این رابطه بلومبرگ گفته که صفحه غول پیکر روی صحنه اجرای گروه ۱۲ نفره موسیقی پاپ میرر هنگ هنگ سقوط کرده است. اتفاقی که منجر به زخمی شدن دو نفر از اعضای گروه شده است.

(تصویر) ماجرای شایعه مرگ یکی از اعضای گروه بی تی اس در کنسرت

سخنگوی پلیس در رابطه با این حادثه گفته است که مجروحان مجروح به سرعت به بیمارستان ملکه الیزابت منتقل شدند و سه نفر از حضار به دلیل شوک تحت مداوا قرار گرفتند.

در این میان رسانه‌های محلی هنگ کنگ از جمله مینگ پائو هم گزارش دادند که وضعیت یکی از دو عضو گروه وخیم است و پزشکان اعلام کرده اند این فرد مشکوک به ضایعه نخاعی است. اما عضو دیگر گروه در وضعیت پایدار قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید