ژوزه مورایس از کُری خوانی ساپینتو پرده برداشت/ تمایلی به حضور در ایران نداشتم

کدخبر: ۵۱۲۴۲۹
سرمربی سپاهان تاکید کرد: ابتدا تمایلی به حضور در ایران نداشتم چون این کشور را نمی شناختم.
ژوزه مورایس از کُری خوانی ساپینتو پرده برداشت/ تمایلی به حضور در ایران نداشتم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در گفتگو با «کانال ۱۱» پرتغال از حضورش در تیم سپاهان و ایران اظهار رضایت کرد و درباره دیدار نخست با استقلال و تقابل با ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی این تیم به صحبت پرداخت.

مواریس گفت: به طور اتفاقی ساپینتو را در رستورانی ملاقات کردم (احتمالاً در جریان اردوی دو تیم در ترکیه). ساپینتو به من گفت که بازی اول جنگ خواهد بود.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: ابتدا تمایلی به حضور در ایران نداشتم چون این کشور را نمی شناختم اما یک بار برای بازدید رفتم و از چیزی که دیدم و احساس کردم، بدم نیامد.

مورایس یادآور شد: من در اصفهان، پایتخت باستانی و قبلی ایران هستم. الان پایتخت تهران است. اصفهان دومین شهر ایران است اما دو برابر لیسبون جمعیت دارد. دو برابر یا بیشتر. شهری بزرگ و پر ترافیک است. اما خیابان های زیبایی دارد؛ با درختانی در دو طرف خیابان و معماری فوق العاده و باستانی.

سرمربی سپاهان از کیفیت بازیکنان اظهار رضایت کرد و افزود: بازیکنان ما کیفیت زیادی دارند و از نظر تکنیکی پیشرفته هستند. آنها با وجود داشتن بعضی از کاستی ها، کنجکاو هستند و توانایی یادگیری بالایی دارند. مردم ایران با فوتبال زندگی می کنند و با فوتبال هیجان زده می شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید