تیراندازی مرگبار در وسط شهر / چند نفر فوت شدند؟

کدخبر: ۵۱۲۵۱۰
اقتصادنیوز: در حادثه مرگبار تیراندازی در پایتخت آمریکا، یک نفر کشته و ۶ تَن نیز زخمی و راهی بیمارستان شدند.
تیراندازی مرگبار در وسط شهر / چند نفر فوت شدند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، پلیس واشنگتن در آمریکا از وقوع تیراندازی در این شهر خبر داد و اعلام کرد که در این حادثه یک نفر کشته شده است.

شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز گزارش داد، در این حادثه همچنین ۶ تَن هم زخمی شده اند.

پلیس در این باره اعلام کرد که حادثه در شمال شرق این شهر روی داده است.

اداره پلیس متروپولیتن در این خصوص اضافه کرد: به نظر می‌ رسد گروه زیادی از مردم در منطقه حادثه حضور داشتند که ناگهان صدای شلیک گلوله‌ ها به گوش رسید.

پلیس واشنگتن بدون اشاره به انگیزه ضارب از این اقدام تنها تأکید کرد که تحقیقات در این باره آغاز شده و پس از دست یابی به اطلاعات تکمیلی آن را رسانه ای خواهد کرد.

به گزارش مهر، پس از وقوع حوادثی از قبیل تیراندازی در سوپر مارکت در «بوفالو» واقع در نیویورک که منجر به کشته شدن ۱۰ نفر شد و قتل عام در مدرسه‌ای در ایالت تگزاس که ۲۲ کشته برجای گذاشت، فشار بر دولت ایالات متحده برای مقابله با افزایش خشونت‌های مرتبط با اسلحه افزایش یافته است و اخیراً نیز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده بود که از لایحه مصوب مجلس سنا در آمریکا پیرامون سخت گیرانه تر کردن حمل آزادانه سلاح حمایت می‌کند.

این در حالیست که لابی پرقدرت اسلحه سازی در آمریکا که از قدرت و نفوذ زیادی میان مقامات آمریکایی برخوردار است؛ پیشتر اجازه پیاده سازی قوانین مشابه را نداده و با آنها به شدت مقابله کرده است و این موضوع چندین کشته در هر روز در آمریکا برجای می‌گذارد.

قدرت و نفوذ لابی های کارخانجات تولید سلاح در لایه های قدرت آمریکا، از مهمترین دلیل انفعال در مقابل کشتارهای کور و بی توجهی به به روزرسانی قوانین حمل سلاح گرم است

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید