پیام رئیس سازمان سنجش به مناسبت روز خبرنگار

کدخبر: ۵۱۳۷۶۰
اقتصادنیوز: عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش در پیامی از زحمات اصحاب رسانه تقدیر کرد.
پیام رئیس سازمان سنجش به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سازمان سنجش، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از زحمات اصحاب رسانه که به‌ویژه برای اطلاع‌رسانی به داوطلبان آزمون‌ها تلاش می‌کنند، تقدیر کرد.

در پیام دکتر عبدالرسول پورعباس آمده است: «هفدهم مردادماه، روز خبرنگار یادآور نقش فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در آگاهی بخشی جامعه است. قیام امام حسین (ع) نیز در ذات خود رسانه‌ای به عظمت همه تاریخ است و تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی فرصت مناسبی است تا ابعاد نهضت سرخ حضرت سیدالشهدا (ع) از منظر رسانه مورد توجه قرار گیرد.

خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در هدایت و روشنگری افکار عمومی و جامعه اسلامی جایگاه و نقشی ارزنده و مؤثر دارند و در شرایطی که با پیشرفت فناوری‌ها انواع رسانه‌ها توسعه یافته و نفوذ فرهنگی ابعاد جدید یافته است نقش و وظیفه خبرنگاران در ارائه اطلاعات صحیح و دقیق بیش از گذشته اهمیت یافته است.

زحمات اصحاب رسانه به‌ویژه عزیزانی که در حوزه فرهنگی کشور و اطلاع‌رسانی به داوطلبان آزمون‌ها تلاش می کنند، شایسته تقدیر و تشکر فراوان است و برگزاری رضایت‌بخش آزمون‌ها که با آرامش داوطلبان همراه است با حضور و یاری عزیزان این عرصه امکان‌پذیر بوده است.

با گرامیداشت روز خبرنگار، یاد و خاطره همه شهدای خبرنگار را گرامی می‌دارم و برای همه تلاشگران عرصه فرهنگ و آگاهی و به ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه حوزه آموزش کشور آرزوی توفیق روزافزون دارم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید