شماره خاص حامد لک در مس رفسنجان

کدخبر: ۵۱۳۸۴۲
حامد لک، دروازه‌بان جدید مس رفسنجان در فصل پیش‌روی لیگ برتر با یک شماره خاص بازی خواهد کرد.
شماره خاص حامد لک در مس رفسنجان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه دروازه‌بان جدید مس رفسنجان با شماره‌ای که در پرسپولیس بازی می‌کرد، در لیگ بیست و دوم به میدان می‌رود.

حامد لک که دو سال قبل پس از حضور در پرسپولیس و برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا شماره پیراهن ۸۱ را انتخاب کرده بود، در لیگ برتر نیز تصمیم گرفت با همین لباس به میدان برود و حالا برای سومین سال پیاپی قصد دارد با این شماره خاص در لیگ برتر در چارچوب دروازه مس رفسنجان قرار بگیرد.

این دروازه‌بان که در تیم‌های سابق خود ازجمله تراکتور، فولاد خوزستان، ماشین‌سازی و ... با لباس شماره یک به میدان می‌رفت، در پرسپولیس با شماره ۸۱ کارش را شروع کرد و پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گرفت در لیگ برتر هم با همین لباس بازی کند که تجربه یک قهرمانی لیگ برتر و ثبت بیشترین کلین‌شیت فصل موجب شد تا همین شماره را در لیگ بیست و یکم نیز انتخاب کند.

حامد لک که گفته می‌شود بخاطر علاقه به علی کریمی شماره ۸ را به عدد یک که ویژه گلرهاست اضافه کرده، در مس رفسنجان نیز تصمیم گرفته با همین لباس که در پرسپولیس و به‌ویژه آسیا برای او خوش‌یُمن بوده، بازی کند.

با این شرایط دروازه‌بان جدید مس رفسنجان در فصل پیش‌روی لیگ برتر با یک شماره خاص بازی خواهد کرد و گلرهای ذخیره این تیم شماره‌های یک، ۲۲ و ۴۰ را به خود اختصاص داده‌اند.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید