کیلیان امباپه: اگر توپ طلا به کریم بنزما نرسد، اعتقادم به این جایزه را از دست می‌دهم

کدخبر: ۵۱۴۸۱۹
کیلیان امباپه، کریم بنزما را شایسته توپ طلا دانست و گفت: اگر امسال توپ طلا به کریم نرسد، اعتقادم به این جایزه را از دست می‌دهم و دیگر اسمش را نیز نخواهم برد.
کیلیان امباپه: اگر توپ طلا به کریم بنزما نرسد، اعتقادم به این جایزه را از دست می‌دهم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه کیلیان امباپه، ستاره پی‌اس‌جی، در مصاحبه‌ای اختصاصی با فرانس فوتبال، در مورد مسائل مختلف از جمله شایستگی کریم بنزما، نقش رئال در توپ طلا و استرس لیونل مسی قبل از توپ طلای هفتم صحبت کرد.

فهرست اولیه نامزدهای توپ طلا دیروز از سوی فرانس فوتبال اعلام شد و نام کیلیان امباپه، ستاره پی‌اس‌جی نیز در آن بود. امباپه فصل گذشته با پی‌اس‌جی قهرمان لوشامپیونا شد و عنوان آقای گلی لیگ را نیز کسب کرد ولی در رسیدن به مهمترین هدف خود یعنی فتح لیگ قهرمانان ناکام ماند تا شانس زیادی برای توپ طلا نداشته باشد.

امباپه، کریم بنزما را شایسته توپ طلا می‌داند. او در مصاحبه با فرانس فوتبال و در پاسخ به سوالی در مورد سه شانس اول توپ طلا گفت:« اول کریم بنزما، دوم من و سپس سادیو مانه. کریم 34 ساله است و بهترین فصل فوتبالی خود را با رئال تجربه کرد. او یک لیگ قهرمانان دیگری را نیز برد و در آن بسیار هم تعیین کننده کار کرد. اگر امسال توپ طلا به کریم نرسد، اعتقادم به این جایزه را از دست می‌دهم و دیگر اسمش را نیز نخواهم برد.»

شانس کسب توپ طلا به عنوان بازیکن رئال:« بله، تاثیر زیادی دارد. رئال مادرید ماشین توپ طلاست و باید این را پذیرفت. در نهایت اما این فقط نام باشگاه نیست که باعث موفقیت شما در کسب توپ طلا می‌شود. اطمینان دارم می‌توانم روزی با پیراهن پی‌اس‌جی نیز برنده این جایزه شوم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید