فرزند سوم شاهرخ استخری به دنیا آمد؟ + عکس

کدخبر: ۵۱۵۰۳۳
انتشار عکسی قدیمی از شاهرخ استخری در حالی که نوزادی را در آغوش گرفته باعث شده شایعه به دنیا آمدن فرزند سوم این بازیگر سر زبان‌ها بیفتد.
فرزند سوم شاهرخ استخری به دنیا آمد؟ + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو شاهرخ استخری را آخرین بار، ۵ سال قبل و در نقش هاتف برزگر در قاب تلویزیون دیدیم. از آن به بعد دیگر خبری از حضور او در سینما و تلویزیون نبود. اما همچنان بازار حواشی استخری و خانواده اش در شبکه‌های اجتماعی داغ ماند. حالا هم برخی رسانه‌ها شایعه تولد فرزند سوم اش را سر زبان‌ها انداخته اند.

اما شایعه تولد فرزند سوم شاهرخ استخری از کجا شروع شد. اگر متن خبر یکی از رسانه‌هایی که ادعای پدر شدن دوباره استخری را منتشر کرده باز کنید، خواهید داد که استناد آن‌ها به تصویری است که اخیرا او در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده است. عکسی که نشان می‌دهد شاهرخ استخری نوزادی را در آغوش گرفته است. تصویری قدیمی که به نظر می‌رسد مربوط به تولد دومین دختر او باشد.

این ادعا در حالی مطرح شده که شاهرخ استخری چند هفته‌ای است به تنهایی به ایران بازگشته، اما  همسر و دو فرزندش همچنان در بلژیک حضور دارند. با این وجود شاهرخ استخری هنوز به شایعه تولد فرزند سوم اش واکنشی نشان نداده است.

شایعه تولد فرزند سوم شاهرخ استخری از کجا شکل گرفت؟

اما سپیده بزمی پور، همسر او در اینستاگرام این شایعه را تکذیب کرده و گفته که صاحب فرزند دیگری نشده اند. او گفته که اگر چنین موضوعی صحت داشت از ماه‌ها قبل همه دوستان، اطرافیان و دنبال کنندگان اش را با خبر می‌کرد.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید