آخرین وضعیت سلامتی امین‌الله رشیدی در بیمارستان

کدخبر: ۵۱۵۳۵۶
اقتصادنیوز: امین‌الله رشیدی، خواننده پیشکسوت ایرانی که به دلیل احتمال ابتلا به کرونا در بیمارستان بستر شده بود، خبر از بهبودی وضعیت سلامتی خود خبر داد.
آخرین وضعیت سلامتی امین‌الله رشیدی در بیمارستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، امین‌الله رشیدی خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی که طی روزهای گذشته در بیمارستان بستری شده گفت: از مدتی پیش که پزشکان احتمال ابتلای بنده به کرونا را داده بودند، در بیمارستان بستری شدم و طبیعتاً اجازه ملاقات هم نداشتم، اما خوشبختانه اوضاعم رو به بهبودی است و تیم پزشکی اعلام کرده که می‌توانم تا دو روز دیگر از بیمارستان مرخص شوم.

وی افزود: طی روزهای گذشته از مجموعه‌های مختلفی با من تماس داشته و پیگیر اوضاع جسمانی‌ام بودند که جا دارد از همه این عزیزان قدردانی ویژه‌ای داشته باشم. به هر ترتیب امیدوارم در روزهای آتی وضعیت جسمانی‌ام رو به بهبود باشد تا بتوانم در خدمت اهالی موسیقی باشم.

این خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی ادامه داد: من کارهای انجام نشده زیادی دارم که همیشه از آن‌ها در مصاحبه‌ها و گفتگوهای رسانه‌ای یاد کرده‌ام. اما متأسفانه اغلب این پروژه‌ها به دلیل فقدان حمایت به سرانجامی نرسیده است. شرایطی که دوست دارم در روزهای پیش رو محقق شود و من بتوانم این کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانم.

امین‌الله رشیدی (متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۰۴) خواننده و آهنگساز ایرانی است. آهنگسازی و خوانندگی رشیدی در رادیو ایران از سال ۱۳۲۷ آغاز شد و در مدت فعالیت مستمرش در حوزه موسیقی بیش از ۱۲۰ آهنگ ساخته است. «جان جهان»، «افسانه»، «گل‌افشان»، «جلوه عشق» و «اشک سپیده» از جمله آثار مشهور این هنرمند هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید