زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در مشهد

کدخبر: ۵۱۵۴۲۵
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد تا ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ طی ساعات ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است.
زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در مشهد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو و صنایع وابسته خبر داد.

علی جلوه در خصوص برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو و صنایع وابسته اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۴ مرداد لغایت ۲۷ مرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ برگزار خواهد شد.

وی افزود: ارائه آخرین توانمندی‌ها در این حوزه و ایجاد فرصت‌های همکاری و سرمایه‌گذاری از اهداف برگزاری این نمایشگاه است. این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع و در سالن‌های فردوسی، عطار و در فضای باز نمایشگاه مشهد برگزار خواهد شد. 

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد بیان کرد: تعداد کل مشارکت کنندگان در نمایشگاه ۱۱۰ شرکت بوده که از این تعداد ۴۰ شرکت از داخل استان  و ۷۰ شرکت از استان‌های تهران، البرز، مازندران، اصفهان و آذربایجان  شرقی و .... هستند. در این نمایشگاه نمایندگانی از کشورهای چین و ترکیه حضور دارند.

جلوه تصریح کرد: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه در حوزه‌های طراحی، تولید قطعات خودرو، حوزه واردات، توزیع و فروش قطعات خودرو و  خدمات آموزشی و .... است. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید