خبر مهم وزارت اطلاعات درباره دستگیری یکی از پر سابقه‌ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌های فرا مرزی

کدخبر: ۵۱۵۷۳۳
در اطلاعیه روابط عمومی وزارت اطلاعات آمده است: به استحضار ملّت شریف ایران می‌رساند: با توفیقات الهی و مجاهدت‌های فداکارانه و هوشمندانه‌ی سربازان گمنام امام زمان(عج)، یکی از پر سابقه‌ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌ها با دامنه‌ی عملیات تروریستی فرا مرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.
خبر مهم وزارت اطلاعات درباره دستگیری یکی از پر سابقه‌ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌های فرا مرزی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وزارت اطلاعات از دستگیری یک تروریست با دامنه‌ی فعالیت فرا مرزی خبر داد.

در اطلاعیه روابط عمومی وزارت اطلاعات آمده است:

به استحضار ملّت شریف ایران می‌رساند: با توفیقات الهی و مجاهدت‌های فداکارانه و هوشمندانه‌ی سربازان گمنام امام زمان(عج)، یکی از پر سابقه‌ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌ها با دامنه‌ی عملیات تروریستی فرا مرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.

بر مبنای ره‌گیری‌های اطلاعاتی چند ساله، این عنصر جنایت پیشه، سوابق فعالیت‌های تروریستی در چهار کشور منطقه را دارد و در مقطع اوج بحران سوریه، با حضور در آن کشور به عضویت گروهک‌های تکفیری- تروریستی درآمده و همراه با آنها در شهرهای حلب، حماه و ادلب به اعمال جنایت‌کارانه و شیطانی پرداخته است. این عضو حلقه‌ی تروریسم فرا مرزی که متخصص سلاح‌های سنگین نیز می‌باشد، پس از شکست تکفیری‌ها از مدافعان پر افتخار حرم و محدود شدن حوزه‌ی عمل آنها در سوریه، پایگاه فعالیت‌های تروریستی خود را به دو کشور پیرامونی جمهوری اسلامی ایران منتقل و به یکی دیگر از گروهک‌های تروریست، جنایت ‌پیشه و ضد وحدت امّت اسلامی پیوست و به اقدامات خرابکارانه خود علیه ملّت سرافراز ایران و تمامیت ارضی کشور ادامه داد.
جان بر کفان گمنام ایران اسلامی اعلام می‌نمایند که با توکل به ذات اقدس احدیت و با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و در ادامه جهاد مستمر خود، بازداشت سایر جنایت پیشگان و تروریست‌ها را، در هر نقطه و هر لانه‌ای که باشند، همچنان در دستور کار و مأموریت مقدس خود خواهند داشت.

وزارت اطلاعات : یکی از پر سابقه‌ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌های فرامرزی دستگیر شد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید