شوکه شدن بازیگر فیلم متروپل از خبر درگذشت بابک برزویه

کدخبر: ۵۱۶۱۸۷
اقتصادنیوز: پولاد کیمیایی، بازیگر فیلم متروپل در واکنش به خبر درگذشت بابک برزویه گفت: شوکه شدم و از دست دادن زنده‌نام بابک برزویه باور پذیر نیست.
شوکه شدن بازیگر فیلم متروپل از خبر درگذشت بابک برزویه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، پولاد کیمیایی با بیان آنکه از زمان شنیدن خبر درگذشت بابک برزویه شوکه شدم؛ به شدت ناراحت هستم و حال بدی دارم گفت: بابک برزویه فراتر از استاد بود در حوزه تخصصی کار و حرفه‌اش؛ مردی بزرگ و دوست عزیزی برای همه اهالی سینما بود.

بازیگر فیلم محاکمه در خیابان با اشاره به آنکه رابطه عکاس و بازیگر به شکل عمومی فراتر از رابطه کاری است چرا که آنها به مرور به هم نزدیکتر می‌شوند و این به خودی خود رابطه بسیار بزرگی است خاطرنشان کرد: عکاس در همه لحظات حتی در لحظات خصوصی ویژه و ساده هنرمندان حضور دارد و با وی در ارتباط است و همین رابطه کاری در ادامه همکاری به تدریج به ارتباط صمیمی و دوستی تبدیل می‌شود.

کیمیایی: زنده‌نام برزویه همیشه همراه سینما بود

 

نبودن بابک برزویه غیرقابل باور است

کیمیایی یادآور شد: رابطه من و بابک برزویه فراتر از فضای کاری در سینما بود و بعد از همکارهای متعددی که با هم داشتیم به مرور نزدیک و نزدیک‌تر شدیم؛ این به دوستی ما عمق بخشید و حتی با هم شوخی هم می‌کردیم.

بازیگر فیلک خائن‌کُشی با بیان آنکه زنده‌نام برزویه در مدرسه فیلمسازی کیمیایی تدریس می‌کرد افزود: قرار بود به سبب توان بالا؛ تحصیلات و تجربه بابک در فیلمی که قصد ساخت آن را دارم از او به عنوان فیلمبردار کمک بگیرم چرا که او جدای از حرفه عکاسی؛ فیلمبردار توانمندی بود و با عشق و علاقه بسیار کار می کرد.

بازیگر فیلم متروپل تصریح کرد: نبودن بابک برزویه غیرقابل باور است. نبودن بعضی آدم‌ها اصلا باور پذیر نیست و معتقدم چنین افرادی همیشه برای ما و در کنار ما حضور دارند. آنها  آنقدر صمیمی؛ دوست و عزیز هستند که فکر نمی‌کنی لحظه‌ای نباشند. اصلا به نبودشان فکر نمی‌کنی؛ چرا که آنقدر شیرین هستند که همیشه با ما هستند.

کیمیایی: زنده‌نام برزویه همیشه همراه سینما بود

همیشه همکارانم را در کنارم احساس کنم

زنده‌نام برزویه همیشه همراه ما بوده و از این به بعد هم همراه ما خواهد بود

کیمیایی تاکید کرد: عمر و زندگی نعمت خوبی است. چنین اتفاقاتی به ما یادآوری می‌کند جویای احوال هم باشیم. فراموش نکنیم همین دوستی‌ها؛ یادها و خاطرات خوب است که از ما باقی خواهد ماند. زنده‌نام برزویه همیشه همراه ما بوده و از این به بعد هم همراه ما خواهد بود.

بازیگر فیلم سلفی با دموکراسی افزود: در دوره کرونا کم کار شده بودم و شرایطی که برای سینمای ایران در دوره کرونا پیش آمد دلیل اصلی این کم کاری بود. اما با این وجود همواره جویای احوال دوستان و همکارانم بودم و همین اصل است که باعث می‌شود هیچگاه خاطرات خوبم با همکارانم را فراموش نکنم و همیشه آنها را در کنارم احساس کنم.

کیمیای در پایان تصریح کرد: بابک برزویه برای سینما و سینماگران رفیق بسیار خوبی بود که از دست دادنش واقعا سخت است. برای خانواده این دوست به ویژه پدرش که وابستگی زیادی به بابک داشت آرزوی صبر دارم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید