تیراندازی بر سر جای پارک در پیروزی تهران!

کدخبر: ۵۱۶۲۷۷
اقتصادنیوز: معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری سه عامل حمله مسلحانه به ساکنان یک واحد مسکونی در حوالی خیابان پیروزی خبر داد.
تیراندازی بر سر جای پارک در پیروزی تهران!

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرگرد محمد زیدی معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اواخر تیرماه سال جاری خبری در خصوص تیراندازی راکب و دو ترک‌نشین یک دستگاه موتور سیکلت به اهالی یک واحد مسکونی در حوالی خیابان پیروزی دریافت شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی و پایش اطلاعات به دست آمده مشخص کرد که متهم اصلی پرونده، یکی از ساکنان مجتمع مسکونی بود که اخیرا بر سر جای پارک خودرو با یکی از همسایگان درگیر شده و در ادامه دو تن از اراذل و اوباش سابقه‌دار را اجیر کرده که با عربده کشی و تیراندازی با سلاح گرم بلافاصله از محل متواری شده اند.

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از شهرهای حاشیه تهران، افزود: در ادامه ماموران پلیس، هر سه متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و این افراد به پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، پی‌جویی‌های انتظامی سبب شد تا هر سه متهم به جرم انتسابی اعتراف کنند و در ادامه نیز برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید