بیشترین مواد مخدری که از طریق فضای مجازی فروخته می‌شود چیست؟

کدخبر: ۵۱۶۷۲۳
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به توزیع مواد مخدر در فضای مجازی گفت: ما کمیته فضای مجازی در ستاد مبارزه با مواد مخدر را داریم که چنین موضوعاتی را پیگیری می‌کند، البته توزیع مواد مخدر در فضای مجازی مختص به ایران نیست بلکه در بسیاری از کشورهای دنیا این نوع از توزیع دیده می‌شود.
بیشترین مواد مخدری که از طریق فضای مجازی فروخته می‌شود چیست؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به توزیع مواد مخدر در فضای مجازی گفت: در کشور ما کمیته فضای مجازی وظیفه مقابله با توزیع مواد مخدر در فضای مجازی را عهده‌دار است.

اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به توزیع مواد مخدر در فضای مجازی اظهار کرد: ما کمیته فضای مجازی در ستاد مبارزه با مواد مخدر را داریم که چنین موضوعاتی را پیگیری می‌کند، البته توزیع مواد مخدر در فضای مجازی مختص به ایران نیست بلکه در بسیاری از کشورهای دنیا این نوع از توزیع دیده می‌شود.

 وی افزود: در کشور ما کمیته فضای مجازی وظیفه مقابله با توزیع مواد مخدر در فضای مجازی را عهده‌دار است، از سوی دیگر دستگاه‌های متولی مانند نیروی انتظامی تلاش‌های بسیار مطلوبی انجام داده‌اند.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به سهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی خاطرنشان کرد: دستگیری‌هایی در این حیطه صورت گرفته است اما متأسفانه بیشترین ماده‌ای که از طریق فضای مجازی کشور توزیع می‌شود، ماده مخدر گل است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید