نشست مشترک امیرعبداللهیان و وزیر خارجه مالی با فعالان تجاری

کدخبر: ۵۱۶۹۵۵
«عبدالله دیوپ» وزیر خارجه مالی و «حسین امیرعبداللهیان» پیش از آغاز نخستین نشست کمیسیون مشترک همکاری ایران و مالی، در محل وزارت امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کردند.
نشست مشترک امیرعبداللهیان و وزیر خارجه مالی با فعالان تجاری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، نشست مشترک وزرای امور خارجه ایران و مالی با فعالان تجاری و بازرگانی دو کشور برگزار شد.

در نشست مشترک وزرای امور خارجه ایران و مالی با فعالان اقتصادی و تجاری دو کشور، وزیر امور خارجه کشورمان بر ضرورت گسترش تعاملات فعالین اقتصادی - تجاری دو کشور تاکید کرد و آمادگی وزارت خارجه کشورمان برای ارائه تسهیلات هرچه بیشتر، تماس‌ها و همکاری‌های بخش‌های خصوصی دو کشور را اعلام کرد.

گفتنی است، «عبدالله دیوپ» وزیر خارجه مالی و «حسین امیرعبداللهیان» پیش از آغاز نخستین نشست کمیسیون مشترک همکاری ایران و مالی، در محل وزارت امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان که بامداد سه شنبه به منظور دیدار با مقامات جمهوری مالی و برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی، در رأس هیئت بلندپایه سیاسی و اقتصادی عازم این کشور شده بود، مورد استقبال وزیر امور خارجه جمهوری مالی قرار گرفت.

امیرعبداللهیان ضمن تاکید بر سیاست دولت سیزدهم جهت توسعه روابط همه جانبه و بویژه همکاری‌های تجاری - اقتصادی با مالی، از برنامه‌های ویژه تهران جهت افزایش تعاملات اقتصادی باماکو خبر داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید