مریم ایراندوست سرمربی سپاهان شد

کدخبر: ۵۱۷۱۰۵
مریم ایراندوست با عقد قراردادی به مدت یک فصل هدایت تیم فوتبال بانوان سپاهان را به عهده گرفت.
مریم ایراندوست سرمربی سپاهان شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه پس از کش و قوس‌های فراوان و گمانه‌زنی‌های متفاوت در خصوص آینده سرمربی سابق تیم ملی که طی ماه‌های اخیر از حضور در تیم ملی فوتبال زنان ایران کنار رفت، این مربی تصمیم خود را گرفت و پس از توافق با مدیران باشگاه سپاهان، فصل جدید فوتبال ایران را در اصفهان سپری خواهد کرد.
البته در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص حضور ایراندوست در تیم فوتبال زنان استقلال به گوش می‌رسد که با توجه به مشخص نبودن شرایط در باشگاه تهرانی، سرانجام مریم ایراندوست به پیشنهاد محمدرضا ساکت برای هدایت تیم زنان این باشگاه پاسخ مثبت داد و باید دید در این باشگاه که امکانات مناسبی در رشته‌های مختلف دارد، چه دستاوردی خواهد داشت.
سپاهان که در ۵ فصل اخیر لیگ برتر زنان حضور مستمر داشته تاکنون موفق به فتح این لیگ نشده و حالا مدیران باشگاه با حضور مریم ایراندوست انتظار دارند این افتخار برای سپاهان در فصل پیش روی لیگ برتر زنان رخ بدهد و تیم‌شان احتمالا جلوتر از خاتون بم و شهرداری سیرجان که از جدی‌ترین مدعیان رقابت‌ها هستند به مقام قهرمانی دست پیدا کند.
حالا اصلی‌ترین چالش‌ ایراندوست در سپاهان جذب بازیکنان مورد نظر و کامل کردن کادر فنی تیم است که باید دید در این زمینه چطور عمل خواهد کرد و با توجه به پیشینه‌ای که دارد کدام ستاره‌های فوتبال زنان را مجاب به حضور در سپاهان می‌کند.
همچنین از سمیه شهبازی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن که البته دیگر با تصمیم مدیران باشگاه اصفهانی وجود خارجی ندارد به عنوان دستیار اول ایراندوست در سپاهان نام برده می‌‎شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید