کنگره آمریکا بشقاب‌ پرنده‌ها را به رسمیت شناخت!

کدخبر: ۵۱۷۵۱۹
به لطف کنگره آمریکا که پنتاگون را تحت فشار قرار داده تا کاملا برروی اشیای طراحی شده توسط غیر انسان‌ها متمرکز شوند، باید منتظر اخبار جدیدی بود.
کنگره آمریکا بشقاب‌ پرنده‌ها را به رسمیت شناخت!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، به نظر می‌رسد که پس از سال‌ها تلاش و بررسی پدیده‌های وهم‌آور در آسمان، گزارش‌های ناب و دست اول خلبانان نیروی دریایی درباره بشقاب پرنده‌ها و همچنین تحقیقات دولتی، حالا کنگره آمریکا به یک اتفاق و نکته حیرت‌آور اذعان کرده است و آنها فکر نمی‌کنند که تمام بشقاب پرنده‌ها ساخته دست انسان باشند!

دو ادعای حیرت آور

کنگره آمریکا در یک بررسی دو ادعای حیرت‌آور مطرح کرده که آن را به قانون مجوز اطلاعات برای سال مالی ۲۰۲۳ که بودجه‌ای برای کنترل آژانس‌های مخفی آمریکاست، اضافه کرده است. اول افزایش تصاعدی خطرات برای امنیت ملی ایالات متحده آمریکاست و دوم خواسته کنگره برای تمایز و تشخیص بین بشقاب پرنده‌های ساخته دست بشر و آنهایی که توسط انسان‌ها ساخته نشده‌اند، است.

براساس این سند، اشیای غیرمنتسب موقت و یا اشیایی که بعد از بررسی و تحلیل، ساخته دست بشر درنظر گرفته می‌شدند، به دفاتر مرتبط سپرده شده و تحت‌عنوان پدیده‌های ناشناخته هوافضا و یا زیر دریا تعریف نخواهند شد.

بیانیه کنگره آمریکا بیشتر به این خاطر حیرت‌آور است که بسیاری از قانونگذاران بعد از آنکه اطلاعات بیشتری درباره تحقیقات دولت ایالات متحده آمریکا درباره بشقاب پرنده‌ها منتشر شده، از دفاع از اینکه اشیای پرنده ناشناس، فرازمینی یا فرابعدی هستند، خودداری می‌کنند.

فهم عرفی و باور عمومی بر این است که اگر بشقاب پرنده‌ها واقعی باشند، احتمالا وسایل نقلیه بسیار پیشرفته ساخته دست بشر هستند. مثلا باراک اوباما، رئیس جمهور اسبق آمریکا در پاسخ به یک سوال مستقیم در برنامه The Late Show with James Corde حاضر به تائید وجود موجودات فضایی نشد؛ اما در عین حال اعلام کرد که اخیرا در آسمان چیزهای غیرعادی زیادی رویت شده است.

اما حالا به نظر می‌رسد که کنگره آمریکا قصد دارد تا تفاوت و تمایز روشن و واضحی بین اشیای پرنده ساخت انسان و اشیای پرنده ساخت غیربشر قائل شود.

کنگره آمریکا بشقاب‌پرنده‌ها را به رسمیت شناخت

آیا بشقاب پرنده‌ها می‌توانند تهدیدی برای بشر باشند؟

به گفته پنتاگون، تهدید این اشیای پرنده این است که توانایی حرکت مرموزانه بین دریا، هوا و فضا را دارا هستند. پنتاگون در ماه جولای اعلام کرد که دفتر AARO با مسئولیت تجزیه و تحلیل مسائل غیرعادی و خلاف قاعده، برای بررسی این خطرات ایجاد خواهد شد.

قانون پیشنهادی احتمالا طبقه‌بندی دولت در رابطه با بشقاب پرنده‌ها، به عنوان پدیده‌های ناشناس هوایی را به پدیده‌های ناشناس هوا، فضا و زیر دریا تغییر می‌دهد و طبقه‌بندی جدیدی را ایجاد می‌کند.

سال گذشته، فیلمی لو رفت که بعداز انتشارش، توسط پنتاگون تائید شد و در آن یک شی شبیه بشقاب پرنده در حال حرکت در زیر امواج دیده می‌شد.

سناتور مارکو روبیو، نایب رئیس کمیته منتخب سنا که مسئول نظارت بر اطلاعات و در عین حال نویسنده گزارش است، چندی پیش اعلام کرده بود که ترجیح می‌دهد تا بشقاب پرنده‌ها، متعلق به موجودات فرازمینی باشند تا نوعی تسلیحات خارجی.

در این میان، معمای بزرگ اینجاست که چرا کنگره آمریکا حالا به صورت علنی این موضوع را تصدیق می‌کند. به خصوص اینکه در هر صورت قانونگذاران به اطلاعاتی دسترسی دارند که در اختیار عموم مردم نیست.

قانونگذاران آمریکایی، متعلق به هر دو حزب این کشور، مدتهاست که پنتاگون را تحت فشار قرارداده‌اند تا هویت نورهای غیرعادی که مردم این کشور در آسمان می‌بینند را شناسایی کنند.

در سال ۲۰۲۱ گزارشی توسط وزارت دفاع آمریکا منتشر شد که در آن به بیش از ۱۰۰ مورد مشاهده اشیای ناشناس در آسمان اشاره شده بود. این ادعا مطرح شده که پدیده‌های مشاهده شده قابل توضیح با مدل‌های مورد استفاده توسط علم روز دنیا نیستند و به زمان و منابع بیشتری برای بررسی درمورد این پدیده‌ها نیاز است.

حالا به نظر می‌رسد که به لطف کنگره آمریکا که پنتاگون را تحت فشار قرار داده تا کاملا برروی اشیای طراحی شده توسط غیر انسان‌ها متمرکز شوند، باید منتظر اخبار جدیدی بود.

منبع: MARCA

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید