رائفی‌پور:

ادمین های دستگیر شده از نامزدهای ریاست جمهوری هم پول گرفتند!

کدخبر: ۵۱۷۶۶۳
علی اکبر رائفی پور گفت: ادمین کانال‌های دستگیر شده پیش نامزدهای ریاست جمهوری می رفتند و هشتگهایی که مردم ترند کرده بودند را می بردند به عنوان نمونه کار می برند.
ادمین های دستگیر شده از نامزدهای ریاست جمهوری هم پول گرفتند!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین، علی اکبر رائفی پور در فیلمی که در کانال تلگرامی وی منتشر شده گفت :

من مرض ریختن شون رو خبر دارم. از دایرکت رفتنشان خبر دارم. مردم اسکرین شات آنها را فرستادند که چه فضاحتهایی به بار آوردند.

دفعه قبل سر ماجرای فاکتورهای آنها توییت زدم و همه اش ثابت شد. از من خواستند به عنوان فردی که آگاه است روی این پرونده به اوین بروم. من هم شاکی کانالهای تلگرام بودم. کسی نبود اینها از او پول نگرفته باشند. طرف از کاندیدای ردصلاحیت شده ریاست جمهوری هم پول گرفته است. آنها اعجوبه بودند. آنها پیش نامزدها می رفتند و هشتگهایی که مردم ترند کرده بودند را می بردند به عنوان نمونه کار می برند.

ببینید | ادعای جنجالی رائفی‌پور: ادمین‌های دستگیر شده از همه پول‌گرفته بودند؛ حتی کاندیداهای ریاست جمهوری!

 

من جلوی اینها را گرفتم و به بازپرس پرونده گفتم اگر اینها درست و حسابی نخورند، بقیه دست و پای خودشان را جمع نمی کنند. ما توهین شنیدیم ولی گفتیم بسم الله. یک مورد بیاورید که ما جایی پول گرفته باشیم. نه ما پشتیبانی جز خدا داشتیم. صبح تا شب فحش خوردیم. رئیس اینها برمی گردد می گوید شما صبح تا شب چه می کنید. یک مجموعه می گوید شما اینقدر بودجه می گیرید.

دستگاه غربالگری خدا و پرس خدا است. اینها را می شناسم. یک صدم فشار روی آنها نیست ولی به ته تا بالای انقلاب فحش می دهند. یک ماه حقوقشان عقب بیفتد به سر تا بالای انقلاب فحش می دهند. می شناسم اینها را. اینها آدمهای عجیبی هستند و نفاق در وجود آنها ریشه کرده است. نفاق را شرعی کرده اند. بازی اینها را نخورید. مقداری صبور باشید. فضای رسانه ای فضای عجله نیست. من به مردم آمار دادم و گفتم اینقدر آدم داریم و اینقدر پول می دهیم و همه چیز را شفاف کردیم. ما ملزم به شفاف سازی نبودیم چون از بیت المال بودجه نمی گرفتم. ولی آنها که بودجه بیت المال داشتند باید شفاف می کردند. این کثافت کاریها را باید کنار می گذاشتند. من اگر به این نتیجه برسم که زدن شما به نفع انقلاب است، لحظه ای دریغ نمی کنم. فکر نکنید نمی دانیم و خبر نداریم. اینها را گفتیم و چندی بعد آنها دستگیر شدند با فضاحت ولی قصه مرتبطین آنها همچنان ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید