خنده دردسر ساز اولیور کان در یک مراسم/ سوءتفاهم پیش آمد

کدخبر: ۵۱۷۶۷۰
اولیور کان مدیر ورزشی بایرن مونیخ در مورد خنده خود در واکنش به همگروهی بایرن با بارسلونا در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان توضیح داد.
خنده دردسر ساز اولیور کان در یک مراسم/ سوءتفاهم پیش آمد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و در گروه مرگ بایرن مونیخ باید با تیم های بارسلونا، اینتر و ویکتوریا پلژن رقابت کند.

اولیور کان به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه بایرن مونیخ در مراسم قرعه کشی شرکت کرد و خنده جالب او بعد از هم‌گروه شدن با بارسلونا بازتاب زیادی داشت و بسیاری نوشتند که او با این خنده آبی اناری ها را تمسخر کرده است.

اولیور کان در این‌باره صحبت کرده و تعبیر رسانه‌ها از لبخندش را یک سوءتفاهم دانسته است.

کان گفت: چنین تفسیری اصلا درست نیست. ما چند روز پیش اجازه دادیم تا روبرت لواندوفسکی از تیم جدا شود و راهی بارسلونا شود و اکنون باید برابر این بازیکن قرار گیریم. خنده من به خاطر این اتفاق بود.

او ادامه داد: من احترام زیادی برابر لواندوفسکی و بارسلونا قائل هستم. رویارویی دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا همچون یک جشن و مراسم بزرگ برای هواداران دوتیم است و قطعا آنها از رقابت دو تیم محبوب خود لذت خواهند برد.

فصل قبل هم دو تیم در در مرحله گروهی با هم هم‌گروه بودند که در هر دو بازی رفت و برگشت بایرن مونیخ به پیروزی دست پیدا کرد اما اوج کار باواریایی‌ها به یک چهارم نهایی فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ برمی‌گردد که بایرن توانست با نتیجه ۸ بر ۲ بارسلونا را در هم کوبد و در نهایت هم جام قهرمانی را بالای سر برد.

تقابل این دو تیم در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا آن هم با حضور لواندوفسکی حساسیت و جذابیت بازی را دو چندان خواهد کرد آن هم در شرایطی که باشگاه بایرن مخالف جدایی این بازیکن لهستانی بود اما او در نهایت تصمیم گرفت که مونیخ را به مقصد نوکمپ ترک کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید