تصاویر تلخ از تصادف مرگبار کامیون و چانگان/ کامیون مچاله شد

کدخبر: ۵۱۷۷۹۷
​رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف مرگبار کامیون حامل بار با تابلوی تبلیغاتی و سواری چانگان در بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.
تصاویر تلخ از تصادف مرگبار کامیون و چانگان/ کامیون مچاله شد

به گزارش اقتصادنیوز ، سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا ، درباره جزئیات این حادثه رانندگی گفت: حوالی ساعت ۲۳:۳۵  شب گذشته یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل بار سیمان در حال حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که در محدوده پل چمران با جدول کنار بزرگراه برخورد کرده و پس از آن در حدود ۱۰ متر روی زمین کشیده شده و سپس  به شدت با پایه تابلوی تبلیغاتی برخورد کرده و از مسیر خود منحرف شد. در ادامه نیز این کامیون با یک دستگاه سواری چانگان که در حال حرکت در مسیر بود برخورد کرده و پس از آنکه به حالت نیمه واژگون در آمده و متوقف شد. 

به گفته رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ شدت این حادثه به قدری بود که کابین کامیون کاملا مچاله شده بود.

وی با بیان اینکه درپی این حادثه عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین عوامل امدادی در محل حاضر شدند، گفت: عوامل امدادی در محل حاضر شده و آتش‌نشانان اقدام به خارج کردن افراد از داخل خودروها کردند. همچنین یا حضور عوامل اورژانس در محل مشخص شد که متاسفانه راننده ۳۰ ساله کامیون و سرنشین ۱۵ ساله آن به دلیل شدت جراحات وارد جان خود را از دست داده‌اند. همچنین راننده چانگان نیز که یک زن بود، دچار مصدومیت شده و ازسوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد. 

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه همزمان عوامل راهنمایی و رانندگی اقدامات خود برای مدیریت ترافیک و بازسازی مسیر را انجام دادند، گفت: همچنین گروهی از کارشناسان اداره تصادفات نسبت به بررسی علت این حادثه اقدام کردند که اقدامات کارشناسی نشان داد که عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیون که ناشی از خستگی  و خواب آلودگی بوده، منجر به وقوع این حادثه مرگبار شده است. 

مومنی به رانندگان و به خصوص رانندگان وسایل نقلیه سنگین توصیه کرد که هنگام رانندگی حتما تمام توجه و حواس خود را به جلو و اطراف و حرکت خودروها معطوف کنند و در صورتی که احساس خستگی یا خواب آلودگی داشتند، به هیچ وجه به رانندگی ادامه نداده و با توقف در حاشیه امن مسیر استراحت کنند.

کامیون حمل سیمان بزرگراه هاشمی را به هم ریخت/ خستگی جان ۲ تن را گرفت

کامیون حمل سیمان بزرگراه هاشمی را به هم ریخت/ خستگی جان ۲ تن را گرفت

کامیون حمل سیمان بزرگراه هاشمی را به هم ریخت/ خستگی جان ۲ تن را گرفت

کامیون حمل سیمان بزرگراه هاشمی را به هم ریخت/ خستگی جان ۲ تن را گرفت تصادف کامیون و چانگان
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید