هوای پایتخت گرم می‌شود؟

کدخبر: ۵۱۷۸۹۰
وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف و گاهی کمی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در نواحی جنوبی استان گاهی افزایش سرعت وزش باد مورد انتظار است.
هوای پایتخت گرم می‌شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف و گاهی کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و کاهش دما و از سه‌شنبه (۸ شهریور) پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف و گاهی کمی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در نواحی جنوبی استان گاهی افزایش سرعت وزش باد مورد انتظار است.

طی دو روز آینده در بیشتر نواحی استان کاهش نسبی دما، در ارتفاعات بالادست کاهش محسوس دما و از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۸ تا ۱۰ شهریور) روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

 طی سه روز آینده در ارتفاعات شرقی در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار پراکنده مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

آسمان تهران فردا (۷ شهریور) صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه ( ۸ شهریور) صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید