جلسه بامدادی درفدراسیون فوتبال پس از لغو مجمع انتخاباتی!

کدخبر: ۵۱۸۲۷۲
اقتصادنیوز: اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قرار است پس از لغو مجمع انتخاباتی فوتبال، ساعت ۳ بامداد امروز در یک جلسه فوری و اضطراری شرکت کنند.
جلسه بامدادی درفدراسیون فوتبال پس از لغو مجمع انتخاباتی!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در حالی که اهالی فوتبال امروز همه در انتظار مجمع انتخاباتی فوتبال بودند اما در فاصله کمتر از ده ساعت تا شروع مجمع، فدراسیون فوتبال مجمع انتخاباتی ۸ شهریور فوتبال را به دلیل « اتفاقات اخیر رخ داده در فرایند برگزاری انتخابات فدراسیون و عدم رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی فدراسیون توسط کمیته بدوی انتخابات» لغو کرد تا یک شوک به فوتبالی ها وارد شود.

پس از لغو مجمع انتخاباتی فوتبال که قرار بود ساعت ۹ صبح آغاز شود، گفته می شود هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، ساعت ۳ بامداد امروز قرار است در یک جلسه فوری و اضطراری شرکت کنند و در این باره به بحث و تبادل نظر بپردازند.

برخی شنیده ها حکایت از این دارد شاید برخی اعضای هیات رییسه در این نشست تصمیم به برکناری ماجدی و کامرانی فر بگیرند و برخی تصمیم به برگزاری مجمع در ساعت ٩ صبح روز سه شنبه.

نکته قابل توجه دیگر این است که آبا با توجه به اینکه هیات رییسه فدراسیون فوتبال از صلاحیت افتاده توان گرفتن چنین تصمیم هایی را دارد یا خیر؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید