ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

کدخبر: ۵۱۸۴۵۶
تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سرپوش تقابل این دو تیم قدیمی و ریشه‌دار می‌تواند جذاب‌ و زیبا شود. هرچند نفت ابادان از سال ۱۳۹۸ تا۱۴۰۰ پنج مرتبه با پرسپولیس بازی کرده که بهترین نتیجه‌اش یک مساوی بدون گل بوده و بقیه را پرسپولیس برده است اما فردا روز دیگری خواهد بود روزی که سرخپوشان مقابل تماشاگران خانم و آقا به میدان می‌روند و قطعا حضور این هواداران انگیزه‌ای دو چندان به شاگردان گل‌محمدی خواهد داد.

پرسپولیس هفته گذشته اولین بردش را مقابل آلومینیوم اراک به دست آورد. عبور از گربه سیاه آن هم خارج از خانه بردی دلچسب برای هواداران این تیم بود تا سرخپوشان به جمع مدعیان برگردند. با این حال این تیم هنوز با تیم ایده آل هواداران فاصله دارد. اولین و تنها گل این فصل پرسپولیس را یک هافبک به نام میلاد سرلک  زد  و هنوز مهاجمان سرخ نتوانسته‌اند قفل دروازه حریفان را باز کنند. لوکادیا هفته گذشته نمایشی مطلوب نداشت و بدنش هم با یک مهاجم ششدانگ و گلزن فاصله دارد و احتمال دارد فردا از ترکیب اصلی فعلا کنار گذاشته شود.

صنعت نفت هم با رضا پرکاس مربی که افکار فوتبالی‌اش هنوز به طور کامل شناخته شده نیست نتایج خوبی گرفته ، ۴ امتیاز از سه بازی برای تیمی با بضاعت نفت مطلوب محسوب می شود. قطعا اگر نفت بتواند یکی از بزرگترین مدعیان قهرمانی لیگ را در آزادی متوقف کند دست به کار بزرگی زده است. طالب ریکانی کاپیتان تیم نفت سه بازی اول فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد اما احتمالا مقابل پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و شوت‌های او می‌تواند چالش بزرگی برای بیرانوند دروازه بان پرسپولیس محسوب شود. حسن بیت سعید مهاجم این تیم به دلیل مصدومیت اما احتمالا مقابل پرسپولیس غایب خواهد بود.

شاگردان یحیی گل محمدی که بعد از پیروزی برابر آلومینیوم اراک از روحیه بهتری برخوردار هستند در حالی برای جدال روبرویصنعت نفت آبادان آماده می شوند که به نظر می رسد علاوه بر ادامه روند موفقیت ها از انگیزه های ویژه برای پیروزی در این دیدار برخوردار هستند.

در آخرین مصاف دو تیم که در دور برگشت لیگ بیست و یکم انجام شد پرسپولیس گل محمدی در حالی به دیدار نفت رفت که با توجه به نتایج بازی های تیم های مدعی قهرمانی در فصل قبل پیروزی در آبادان می توانست پرسپولیس را به صدر جدول نزدیک تر کند اما شکست دو بر صفر و دور از انتظار سرخ ها باعث شد معادلات قهرمانی برای این تیم پیچیده تر شود.

پس از گذشت حدود ۶ ماه از آن دیدار این فرصت برای شاگردان گل محمدی به وجود آمده است تا انتقام آن شکست تلخ برابر صنعت نفت را از این تیم بگیرند. 

تمرین دیروز (دوشنبه) تیم پرسپولیس از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

سرخپوشان پایتخت پیش از شروع تمرین، در جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی، نکات لازم در خصوص بازی برابر صنعت نفت آبادان را به بازیکنان منتقل کردند.

تمرین با گرم کردن بدن‌ها با انجام حرکات کششی، نرمشی و دوهای کوتاه زیر نظر مربی بدنساز تیم شروع شد و بعد از آن، بازیکنان در قالب سه گروه به بازی راندو پرداختند.

در قسمت بعدی، پاسکاری تحت فشار و حفظ توپ انجام شد و بخش پایانی هم فوتبال درون تیمی بود که زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

به غیر از فرشاد فرجی که به دلیل مصدومیت در بازی قبلی فعلا آسیب دیده است، سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. وحید امیری هم که فیزیوتراپی می‌کند و برنامه‌های اختصاصی خودش را زیر نظر کادر پزشکی تیم انجام می‌دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس، امروز (سه‌شنبه) آخرین تمرین قبل از بازی برابر صنعت نفت آبادان را برگزار و بعد از آن راهی هتل می‌شود تا در اردوی پیش از بازی شرکت کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت:

علیرضا بیرانوند، گولسیانی، ابوالفضل سلیمانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید