پیام جدید وزیر کشور درباره سفر زمینی به عراق

کدخبر: ۵۱۸۵۵۶
اقتصادنیوز: وزیر کشور اعلام کرد: موکب ها می‌توانند از مرزها برای استقرار امکانات و تجهیزاتشان عبور کنند، اما مردم عزیز کشور منتظر حصول امنیت کامل باشند و این موضوع اطلاع رسانی می شود.
پیام جدید وزیر کشور درباره سفر زمینی به عراق

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، احمد وحیدی با بیان این که در حال حاضر  مرز هوایی باز است: گفت: امنیت خوبی در این زمینه برقرار است و زائران عتبات عالیات می‌توانند تردد کنند.

وی  در مورد مرزهای  زمینی و تردد  زائران از طریق مرزهای زمینی نیز گفت: صرف اعلام باز شدن مرزهای زمینی از سوی مرزبانی عراق برای ما کافی نیست و ما باید از امنیت و سلامت کامل زائران خود اطمینان حاصل کنیم.

وزیر کشور،  با بیان این که در این زمینه با طرف عراقی در حال مذاکره هستیم، خاطرنشان کرد: به محض اطمینان یافتن از برقراری امنیت کامل زائران، تردد از مرزهای زمینی انجام خواهد شد.

وحیدی ادامه داد: موکب ها می‌توانند از مرزها برای استقرار امکانات و تجهیزاتشان عبور کنند، اما مردم عزیز کشور منتظر حصول امنیت کامل باشند و این موضوع اطلاع رسانی می شود.

وحیدی در گفت وگو با «رادیو اربعین» خاطرنشان کرد: اعضای ستاد مرکزی اربعین حسینی با قدرت کار را در حوزه خدمات رسانی دنبال می کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید