پورعلی گنجی:

حضور بانوان انرژی‌مان را دو برابر کرد

کدخبر: ۵۱۸۷۹۰
اقتصادنیوز: پورعلی گنجی،‌ مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، گفت: حضور بانوان، انرژی ما را مقابل صنعت نفت دو برابر کرد.
حضور بانوان انرژی‌مان را دو برابر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی عصر چهارشنبه مقابل صنعت نفت آبادان اولین بازی را برای قرمزها انجام داد، پس از پیروزی ۲ بر صفر سرخ‌پوشان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود، می‌توانستیم موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم و گل‌های بیشتری بزنیم ولی سه امتیاز بازی را گرفتیم

پورعلی گنجی درباره صنعت نفت هم اظهار داشت: صنعت نفت خیلی خوب بود و به تیم ما فشار آوردند.

مدافع تیم پرسپولیس با اشاره به حمایت هواداران در این مسابقه، اظهار داشت: خوشبختی پرسپولیس این است که هواداران زیادی دارد و خوشحالم در تیمی بازی می‌کنم که پرطرفدارترین تیم آسیا است. با وجود این هواداران می‌توانیم شرایط بهتری در جدول داشته باشیم.

وی در ادامه درباره اولین حضورش در ترکیب پرسپولیس هم تصریح کرد: بعد از ۴۰۰ روز اولین بازی رسمی‌ام را انجام دادم، فکر کنم کل بدنم گرفت.

پورعلی گنجی درباره شرایط تیم ملی هم با اشاره به اینکه فعلا در این باره صحبت نکنیم بهتر است، افزود: امیدوارم یک تصمیم خوب گرفته شود و در کنارم هم یک تیم ملی خوب در جام جهانی داشته باشیم.

وی درباره حضور بانوان در این مسابقه که برای اولین بار در بازی‌های پرسپولیس در لیگ رخ داد، هم گفت: از حضور بانوان و خانواده‌ها که آمدند و از نزدیک بازی را دیدند، خیلی خوشحالم، حضورشان انرژی ما را دو برابر کرد. امیدوارم که این حضور همیشه ادامه‌دار باشد.

مدافع پرسپولیس در واکنش به اینکه پرسپولیس پس از ۴ هفته گلی دریافت نکرده و بهترین خط دفاع لیگ است، هم تاکید کرد: از این بابت خوشحالم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید