گزارش پلیس از شهادت مامور انتظامی در دامغان

کدخبر: ۵۱۹۱۶۵
اقتصادنیوز: افسر گشت انتظامی استوار دوم محمد جواد رحیمی که برای جلوگیری از درگیری جوانی با پرسنل بیمارستان ولایت دامغان، طرفین را به آرامش دعوت می‌کرد، با شلیک دوگلوله ازسوی این جوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
گزارش پلیس از شهادت مامور انتظامی در دامغان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : یکی از ماموران کلانتری شهرستان دامغان ظهر جمعه حین امدادرسانی به فیض شهادت نائل آمد.

سرهنگ سید علی میر احمدی اظهار داشت : ظهر امروز طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری جوانی با پرسنل بیمارستان ولایت دامغان ، عوامل گشت کلانتری ۱۲ پیروزی در محل بیمارستان حاضر شدند و با توجه به اینکه درگیری در محل بیمارستان بود ، به منظور جلوگیری از رعب و وحشت بیماران و ایجاد آرامش در بیمارستان و با ابراز همدردی با فرد موصوف (ج_خ) ۳۹ ساله ، اقدام به دعوت به آرامش فرد نمودند که متاسفانه وی از اعتماد و عاطفه مامور انتظامی سوء استفاده و اقدام به ربایش اسلحه مامور کرد و با شلیک دو گلوله به سمت مامور، وی را مجروح کرد. 

 میر احمدی افزود : متاسفانه اقدامات پزشکی منتج به نتیجه نگردید و افسر گشت انتظامی استوار دوم محمد جواد رحیمی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان افزود : به اذعان شاهدین عینی حاضر در بیمارستان اگر حضور به موقع مامور و اقدام ایثارگرانه وی در محل نبود چه بسا ضارب چند نفر از کارکنان بیمارستان یا شهروندان حاضر را مورد حمله قرار می داد که با اقدام به موقع این مامور حتی بعد مجروح شدن مانع از این اتفاق شد.

وی ادامه داد: قاتل ۳۹ ساله مجرد که ظاهراً سابقه اعتیاد دارد صبح روز جاری در ساعت ۹ به واسطه مشکلات خانوادگی و درگیری با آنان به پشت بام منزل مراجعه و اقدام به خودکشی داشت که با حضور ماموران انتظامی و اورژانس اجتماعی از اقدام به خودکشی وی جلوگیری و از طریق اورژانس اجتماعی به بیمارستان هدایت شد و تحت مداوا قرار گرفت که متاسفانه مجدد در ساعت ۱۲:۳۷ اقدام به برهم زدن نظم بیمارستان و درگیری با کارکنان بیمارستان کرد. 

میراحمدی گفت: با حضور به موقع مأموران انتظامی ، قاتل که در حال فرار از محل بود توسط ماموران شناسایی ، دستگیر و تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ضمن تسلیت به خانواده معظم شهید و  همکاران انتظامی استان سمنان با ابراز همدردی با بازماندگان، بیان کرد : پلیس در راستای  ماموریت ذاتی و انجام رسالت کاری در جهت تامین امنیت مردم استان تا سر حد جان برای اینکه آرامش را به جامعه به ارمغان بیاورد از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید