جدایی میرالم پیانیچ از بارسا جدی شد/ مقصد بعدی الشارجه امارات؟

کدخبر: ۵۲۰۰۴۳
باشگاه الشارجه امارات به دنبال جذب میرالم پیانیچ است و پیشنهاد خوبی را نیز به او ارائه کرده که از نظر مالی بسیار قابل توجه است.
جدایی میرالم پیانیچ از بارسا جدی شد/ مقصد بعدی الشارجه امارات؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه به نظر می‌رسد که تصمیم میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی بارسلونا، برای ترک این باشگاه جدی است.

بحث جدایی پیانیچ از بارسا از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستان مطرح شده بود و بسیاری در انتظار انتشار خبر انتقال او به باشگاه دیگری بودند. 

با این حال، عملکرد خوب این بازیکن در تمرینات پیش فصل باعث شد که نظر ژاوی تغییر کند و تصمیم به حفظ او برای فصل جدید بگیرد. 
اما حالا که چهار هفته از شروع رقابت‌های لالیگا گذشته، او هیچ فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکرده و از این اتفاق بسیار ناراضی و ناراحت است. 


روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده است که ببو می‌تواند او را برای حضور در فوتبال این کشور متقاعد کند. 
این روزنامه همچنین خبر داده که پیانیچ از تصمیمش برای ادامه حضور در بارسا در این تابستان راضی نیست و مذاکراتش با مدیران این باشگاه برای فسخ قرارداد را آغاز کرده است تا بتواند با خیالی آسوده برای آینده تصمیم بگیرد. 
به این ترتیب، او قصد دارد به عنوان بازیکن آزاد از بارسا جدا شود و شانس الشارجه برای جذب این بازیکن بسیار بالا به نظر می‌رسد. قرارداد پیانیچ با بارسا تا سال 2024 است اما به نظر نمی‌رسد که مدیران این باشگاه مخالفتی با فسخ قرارداد او داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید