وزیر پیشنهادی کار دوتابعیتی است؟/ معاون رئیسی واکنش نشان داد

کدخبر: ۵۲۰۱۹۵
حسینی در رابطه با ادعای دو تابعیتی بودن زاهدی‌وفا، گفت: مطالب کذبی را در داخل و خارج از کشور منتشر کرده‌اند. واقعیت آن است که زاهدی وفا برای تحصیل به خارج از کشور رفته بوده و سپس به ایران بازگشت. همچنین گفته شد که پسر او در اروپا بوده؛ در صورتی که آقای زاهدی‌وفا اصلاً اولاد ذکور ندارد؛ اینها برای تخریب یک چهره علمی است.
وزیر پیشنهادی کار دوتابعیتی است؟/ معاون رئیسی واکنش نشان داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سید محمد حسینی معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: «محمد هادی زاهدی وفا» به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شده و او از جهت علمی، اخلاقی و … از طرف رئیس جمهور تأیید و انتخاب شدند.

افشاگری یک اصولگرا علیه وزیر پیشنهادی رئیسی/ دو دختر زاهدی وفا تابعیت کانادا دارند

وی افزود: زاهدی‌وفا دکتری اقتصاد دارد و با اقتصاد اسلامی نیز به خوبی آشنا است؛ همچنین سال‌ها رئیس دانشکده اقتصاد بوده و برخی نمایندگان مجلس و مسئولان فعلی از شاگردان او بوده‌اند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اضافه کرد: زاهدی‌وفا همچنین در شورای‌های مختلف شستا و موضوعات مختلف دیگری حضور داشته و اشراف خوبی به مسائل اقتصادی کشور دارد. او هم در وزارت‌خانه و هم در تیم دولت می‌تواند شخص مؤثر و موفقی باشند. امیدوارم نمایندگان مجلس با رأی بالا او را به عنوان وزیر انتخاب کنند. البته به دلیل اینکه نمایندگان در تعطیلات هستند فرصت کمتری برای جلسه با کمیسیون‌ها داریم.

حسینی در رابطه با ادعای دو تابعیتی بودن زاهدی‌وفا، گفت: مطالب کذبی را در داخل و خارج از کشور منتشر کرده‌اند. واقعیت آن است که زاهدی وفا برای تحصیل به خارج از کشور رفته بوده و سپس به ایران بازگشت. همچنین گفته شد که پسر او در اروپا بوده؛ در صورتی که آقای زاهدی‌وفا اصلاً اولاد ذکور ندارد؛ اینها برای تخریب یک چهره علمی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید