آخرین وضعیت ترافیکی جاده کرج - چالوس

کدخبر: ۵۲۰۳۰۴
اقتصادنیوز: رییس پلیس راه البرز گفت: اکنون تردد درجاده کرج - چالوس به صورت ۲ طرفه انجام می شود و اما وضعیت ترافیک در بیشتر مناطق در این محور نیمه سنگین است.
آخرین وضعیت ترافیکی جاده کرج - چالوس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس پلیس راه استان البرز از رفع محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس که از ظهر امروز ایجاد شده بود خبر داد.

سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: ظهر امروز به دلیل ترافیک بسیار سنگین و ایجاد گره ترافیکی ، تردد وسیله نقلیه از کرج به سمت چالوس یک طرفه شده بود که دقایقی پیش وضعیت تردد به حالت عادی برگشت .

وی خاطرنشان کرد: اکنون تردد درجاده کرج - چالوس  به صورت ۲ طرفه انجام می شود و اما وضعیت ترافیک در بیشتر مناطق در این محور نیمه سنگین است.

شغل عجیب مرد 38 ساله/ کسب درآمد از تنهایی افراد + فیلم

کرمی گفت: همچنین ترافیک در خط شمالی آزاد راه تهران - کرج از محدوده گرمدره تا پل کلاک و در ادامه در آزادراه کرج  -قزوین از محدوده پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری سنگین گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین از محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس در برخی مناطق سنگین است.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید