بزن بزن سرخیو راموس با پاردس/ حاضرم برای هم‌تیمی‌هایم آدم بکشم!

کدخبر: ۵۲۰۴۱۴
در دقیقه 24 بازی پاری سن ژرمن و یوونتوس خطایی روی کیلیان امباپه صورت گرفت و راموس یکی از اولین بازیکنانی بود که خودش را به این صحنه رساند و پاردس را رو به عقب هل داد و همین باعث متشنج‌تر شدن شرایط شد.
بزن بزن سرخیو راموس با پاردس/ حاضرم برای هم‌تیمی‌هایم آدم بکشم!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از طرفداری سرخیو راموس ستاره سابق رئال مادرید و فعلی پاری سن ژرمن در مورد دعوا با پاردس توضیحاتی داد.

مارکو وراتی بعد از برد یوونتوس به خبرنگاران گفته بود سر خانه اش شرط بسته بود که سرخیو راموس با لیاندرو پاردس درگیر خواهد شد.

سرخیو راموس اصرار دارد که با هم تیمی سابقش لیاندرو پاردس مشکلی ندارد اما مدعی است که "کسی است که حاضر است برای هم تیمی هایش در زمین آدم بکشد!"

این بازیکن اسپانیایی شب گذشته در نیمه اول بانوی پیر باخت 2-1 مقابل پاری سن ژرمن با هافبک یوونتوس لیاندرو پاردس در پارک دو پرنس درگیر شد. پاردس و راموس تا هفته گذشته هم تیمی بودند تا اینکه این بازیکن آرژانتینی به صورت قرضی با بند خرید به بیانکونری پیوست.

سرخیو راموس پس از سوت پایان بازی به TNT Sports گفت: این چیزها درون زمین باقی می ماند، در پایان روز، هرکس از منافع خود دفاع می کند. وقتی بازی تمام می شود، شما دست می دهید، پایان ماجراست. همه چیز تمام شده است. در طول بازی، ممکن است برای هم تیمی های خود آدم بکشید اما هیچ چیز شخصی در میان نیست.

مارکو وراتی، ملی پوش ایتالیایی پس از سوت پایان بازی با این اتفاق شوخی کرد و گفت که بر سر جدال راموس و پاردس روی خانه اش شرط بسته بود. وراتی مدعی شد که این زوج در طول تمرینات پی اس جی با هم مشاجره می کردند، بنابراین او مطمئن بود که آنها شب گذشته در زمین مسابقه با هم برخورد می کردند.

پاردس اولین بازی خود را در سری آ با یوونتوس در روز شنبه در تساوی 1-1 مقابل فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی انجام داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید