ادعای تاج درباره 3 پرونده فوتبالی خود/برکناری اسکوچیچ خیلی برایم سخت بود /حقوق سه سالم 900 میلیون تومان بود

کدخبر: ۵۲۰۴۶۳
اقتصادنیوز: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ۳پرونده در طول مدیریتی دارم که هر سه پرونده فوتبالی است.
ادعای تاج درباره 3 پرونده فوتبالی خود/برکناری اسکوچیچ خیلی برایم سخت بود /حقوق سه سالم 900 میلیون تومان بود

به گزارش اقتصادنیوز، مهدی تاج در اولین نشست خبری پس از بازگشت به فدراسیون فوتبال اظهار داشت:  سال ۱۳۶۸ تاکنون در فدراسیون فوتبال با عناوین مختلفی فعالیت داشتم. کار مدیریتی کار امر و نهی کردن و تصمیم‌گیری است که باید تصمیمات لازم برای اداره سازمان‌ها انجام داد.

او خاطرنشان کرد: اخیرا در پرونده‌های قضایی که همه می‌گویند مایلم مفصل صحبت کنم. در این مدت ۳پرونده دارم که در طول مدیریتی قابل قبول است. هر سه پرونده فوتبالی است. هیچ چیز غیر از فوتبال نیست. مالی و... نیست.

وی گفت: یکی از سه پرونده مربوط به به‌کارگیری دو نفر بازنشسته است که ما متهم به نقض قانون هستیم. این پرونده‌ها هیچ کدام بحث سوءاستفاده مالی و... ندارد.

رئیس فدراسیون گفت: حقوق سه سالی که دریافت کردم حدود ۹۰۰ میلیون تومان بوده است. یک مجموعه سازمان یافته جرایم را منتشر کردند (که در آن قتل و آدم ربایی نبود).

او ادامه داد: تنها نامه ای که از قوه قضاییه از من منتشر شده استعلام دبیر کل فدراسیون از داداستانی تهران بوده است.

تاج در بخشی از نشست خبری خود در مورد سرمربی سابق تیم ملی گفت: آقای اسکوچیچ مربی بسیار محترم و معتدلی است. برای خودم خیلی سخت بود. خدا را شاهد می‌گیرم که حذف اسکوچیچ برایم سخت بود. مربی بسیار آرام و زخمتکشی بود. در سخت‌ترین شرایط، تیم ملی ما را بر عهده گرفت و صعودش را قطعی کرد. خواهش می‌کنم به افتخار ایشان دست بزنید. 

من دیدم که شرایط تیم ملی و بازیکنان خوب نبود. نمی‌خواهم این مسائل باز شود. به این نتیجه رسیدیم که اگر الان سرمربی را تعویض کنیم به نفع کشور است. الان می‌گویند که هیچ‌کس نمی‌تواند ضمانت کند که اگر کی‌روش را آوردیم نتایج بهتری می‌گیریم اما سابقه آقای کی‌روش در تیم ملی ما و نتایج گرفته شده در گذشته و بازی‌هایی که تیم ملی را هدایت کرده و هشت سال هم با تیم بوده ما را به این باور می‌رساند که مسیر درستی را می‌رویم و مسیر خوبی را شروع کرده ایم. برای من ساده بود که اسکوچیچ بماند و مسئولیتی قبول نکنم. می‌توانستم بگویم من او را نگذاشته‌ام اما اسکوچیچ را برای خاطر کشور برداشتم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید