خداحافظی تلخ مریوانی ها با پیکر شلیر رسولی/ ماجرای دردناک فرار بانوی مریوانی از ترس تجاوز+ فیلم

کدخبر: ۵۲۰۸۰۶
هیچ راه فراری نداشت. بین مرگ و گیر افتادن در شکنجه‌گاه یک اوباش، مرگ را انتخاب کرد. خودش را از شیشه پنجره طبقه دوم به پایین پرتاب کرد.
خداحافظی تلخ مریوانی ها با پیکر شلیر رسولی/ ماجرای دردناک فرار بانوی مریوانی از ترس تجاوز+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شهروند آنلاین، شلیر رسولی ۳۶ ساله اهل روستای چشمیدر از توابع سروآباد ساکن مریوان بود. او چهار روز قبل برای کمک به زن همسایه، وارد خانه آنها شد. اما هرگز تصورش را هم نمی‌کرد که به شکنجه‌گاه مرد متجاوز قدم می‌گذارد. او وارد آنجا شد. وقتی متوجه شد که مرد همسایه قصد تعرض به او را دارد، لحظه‌ای معطل نکرد. او داد و فریاد کرد. همسایه‌ها جمع شدند و پلیس را خبر کردند. ولی این زن نتوانست در آن خانه شیطانی دوام بیاورد. او شیشه پنجره را شکست و خودش را به پایین پرتاب کرد.

 
 

ماجرای دردناک فرار بانوی مریوانی از ترس تجاوز

بلافاصله پلیس در جریان ماجرا قرار گرفت و به محل حادثه رفت. همزمان مردم با اورژانس نیز تماس گرفتند. زن جوان غرق در خون روی زمین افتاده بود و مرد متجاوز نیز توانست فرار کند. پلیس بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داد و رسیدگی به این ماجرای تلخ را آغاز کرد. این در حالی بود که شلیر نیز به بیمارستان منتقل شد. این زن به کما رفت و روز پنجشنبه 17 شهریورماه جانش را از دست داد.

روایت وحشتناک شاهدان ماجرا

با مرگ این زن، مردم مریوان اعتراضات خود را نسبت به این موضوع نشان دادند. آنها خواستار رسیدگی سریع‌تر به این پرونده شدند. یکی از شاهدان این ماجرا که همسایه شلیر و گوران است، این داستان تلخ را روایت و جزئیات بیشتری از این ماجرا تعریف کرد: «من همسایه این دو نفر هستم. گوران مرد خوبی نبود. او سابقه‌دار بود و خلافکار؛ شلیر اما زن بسیار خوب و با وقاری بود. او با دختر و پسر کوچکش تنها زندگی می‌کرد.

ماجرای دردناک فرار بانوی مریوانی از ترس تجاوز

شوهرش در عراق کارگری می‌کرد. پسر شلیر کلاس نهم و دخترش هم کلاس چهار است. گویا روز قبل از حادثه، گوران به خانه شلیر مراجعه می‌کند و سراسیمه می‌گوید که همسرش مریض شده و باید سریع به بیمارستان بروند. شلیر یک خودروی پراید داشت. او بلافاصله قبول کرد و با هم همسر گوران را به بیمارستان رساندند. شلیر خیلی زود به خانه برمی‌گردد، چون فرزندانش در خانه تنها بودند. فردای همان شب، حدودا ساعت یک بامداد، دوباره گوران به خانه شلیر مراجعه می‌کند. این بار سراسیمه‌تر از قبل از او می‌خواهد دوباره همسرش را به بیمارستان برسانند. شلیر هم قبول می‌کند. همسایه‌ها هم شاهد بودند که او به خانه شلیر رفت و گفت که همسرش مریض است.»

متهم را زودتر اعدام کنید

این مرد در ادامه صحبت‌هایش گفت: «وقتی شلیر از خانه بیرون می‌آید، گوران به او می‌گوید که همراهش به طبقه دوم بروند و همسرش را از خانه بیرون بیاورند. شلیر هم اعتماد می‌کند. از آنجا که شب قبل هم آن زن را به بیمارستان رساند و می‌دانست که مریض است، با گوران به طبقه بالا رفت. اما وقتی وارد خانه می‌شود، می‌بیند همسرش در خانه نیست. انگار همسرش را به‌خاطر مریضی به خانه مادرش فرستاده بود. شلیر متوجه نیتش می‌شود و خودش را از بالا به پایین پرت می‌کند.

حتی هنگام داد و فریاد، همسایه‌ها بیرون می‌آیند و به او می‌گویند که به پلیس زنگ زده‌اند. اما شلیر طاقت نمی‌آورد. منتظر پلیس نمی‌شود و خودش را به پایین پرت می‌کند. حالا شوهرش به ایران آمده و شوکه است. بچه‌هایش بی‌مادر شده‌اند. زندگی‌شان نابود شده؛ من از بقیه شنیدم که گویا همسر گوران باردار بود و به‌خاطر مشکلات بارداری به بیمارستان رفته بود. حالا گوران دستگیر شده است و بازجویی از او ادامه دارد. ولی ما خواستار مجازات سریع این مرد هستیم. شلیر و خانواده‌اش نابود شده‌اند. این مرد جزو اراذل این منطقه بود. قاچاقچی و دزد بود. اصلا کار اصلی‌اش موتور دزدی بود. برای همین می‌خواهیم هرچه زودتر اعدام شود تا همه از دستش راحت شوند.»

ماجرای دردناک فرار بانوی مریوانی از ترس تجاوز

یکی دیگر از همسایه‌های این مرد و زن نیز به «شهروند» می‌گوید: «ما شنیده‌ایم که قبلا هم انگار همین مرد می‌خواست به زنی تجاوز کند و او موفق به فرار شده بود. حالا در این میان به چند زن تجاوز کرده و آنها از ترس آبرویشان شکایت نکرده‌اند را خدا می‌داند. این مرد نباید زنده باشد و زندگی کند. او بی‌آبرو بود و تا الان چندین نفر را هم بی‌آبرو کرده است.»

دستور رسیدگی فوری

حالا مردم مریوان مقابل دادگاه این شهر دست به تجمع زده‌اند. این تجمع اعتراض در پی اقدام فرار یک خانم جوان و سقوط از پنجره برای ممانعت از تجاوز صورت گرفته است.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی، رئیس دادگستری کردستان از دستگیری فرد متهم با قرار بازداشت موقت خبر داد.

زاهد کریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مریوان در خصوص عامل این تعرض گفت:

گ. ق، اهل مریوان اقدام به قصد تعرض کرده بود، کمتر از ۲ ساعت از وقوع بزه نامبرده دستگیر و هم اکنون با قرار بازداشت موقت در زندان محبوس می باشد و تحقیقات در حال رسیدگی و حسب اعلام دادستان شهرستان مریوان پرونده این فرد شرور با قاطعیت و در اسرع وقت با شدیدترین مجـازات برای نامبرده وفق مقررات به اجرا گذاشته می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید