رمزگشایی از رویت تصویر یک بشقاب پرنده در مکزیک / نیروی دریایی آمریکا اعتراف کرد!

کدخبر: ۵۲۱۰۷۱
اقتصادنیوز: در حالی که تصاویر منتشرشده توسط یک مکزیکی از بشقاب پرنده سر و صدای بسیاری را ایجاد کرده است، نیروی دریایی ایالات متحده هم اعتراف کرده ‌است که ویدیوهای بیشتری از یوفوها دارد.
 رمزگشایی از رویت تصویر یک بشقاب پرنده در مکزیک / نیروی دریایی آمریکا اعتراف کرد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، بسیاری با دیدن تصاویر، آن را مربوط به فیلترهای گوشی موبایل دانستد، اما خوان مانوئل سانچس، مکانیک خودرو، اصرار داشت که این عکس‌ها واقعی هستند. البته تاییدیه همسرش هم برای اهالی فن و روزنامه‌نگاران چندان موثر نبود. حالا اما روزنامه نیویورک تایمز به دنبال رمزگشایی از واقعی بودن آن عکس‌ها رفته است.

ادعای حیرت‌آور کنگره آمریکا درباره بشقاب پرنده‌ها!

در عین حال یکی از اعضای گروه هوش مصنوعی «میدجرنی» (Midjourney) در فیسبوک نوشته که این عکس با بهره‌گیری از نرم‌افزار هوش مصنوعی تولید شده است.

واضح‌ترین تصویر از یک بشقاب پرنده بعد از 32 سال منتشر شد!

گروه هوش مصنوعی میدجرنی هم اعلام کرده که یک آزمایشگاه تحقیقاتی مستقل است که بر روی هوش مصنوعی تمرکز دارد و با استقرار روبات میدجرنی، کاربران می‌توانند آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی را از طریق یک پیامک متنی ایجاد کنند.

نیویورک تایمز تلاش کرده است تا با این گروه هوش مصنوعی تماس بگیرد، اما در این کار موفق نبوده است.

از سوی دیگر و در حالی که تصاویر منتشرشده توسط سانچس سر و صدای بسیاری را ایجاد کرده است، نیروی دریایی ایالات متحده هم اعتراف کرده ‌است که ویدیوهای بیشتری از یوفوها دارد، اما اشاره کرده که به این زودی نباید انتظار دیدن آنها را داشته باشیم.

سخنگوی نیروی دریایی آمریکا گفت: «نیروی دریایی ویدئوهای دیده نشده از یوفو و یا پدیده‌های هوایی ناشناس را نگه می‌دارد، اما این فیلم را به صورت عمومی منتشر نمی‌کند، زیرا به امنیت ملی آسیب می‌رساند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید